• Odbierz prezent
Udany start United Label

Röki, pierwsza gra platformy wydawniczej United Label, miała swoją premierę 23 lipca. Gra zebrała bardzo dobre recenzje branżowych ekspertów oraz graczy. Mimo zaledwie kilku dni od premiery, spółka jest zadowolona z jej przebiegu, widoczności gry w serwisie Steam oraz zainteresowania graczy i mediów.

- Jesteśmy zadowoleni z pierwszej przeprowadzonej przez nas premiery. Przede wszystkim potwierdziliśmy efektywność modelu wydawniczego, jakość kooperacji z deweloperem oraz współpracę w ramach Grupy CI Games – mówi Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

Röki to narracyjna gra przygodowa o wciągającej fabule i wyróżniającej się grafice. Na dzień dzisiejszy poziom wishlist wynosi 73 tys. osób.

- Staramy się efektywnie komunikować z graczami. Charakterystyką gier indie jest wydłużony okres sprzedażowy, mniej intensywna kampania marketingowa i większy nacisk na budowanie społeczności wokół tytułu – komentuje Tomasz Litwiniuk.

Röki otrzymuje bardzo dobre oceny, zarówno od ekspertów, jak i samych graczy. Wiele mediów branżowych oceniło grę na 80-90 proc, w szczególności doceniając unikalny klimat gry, nietuzinkową grafikę, wciągający scenariusz i samą główną postać gry - Tove. Na platformie Steam aż 98 proc. graczy poleca grę.

- Bardzo dobre recenzje są dla nas potwierdzeniem sukcesu całego procesu wydawniczego, od selekcji tytułów i zespołów, poprzez nadzór i wsparcie produkcji, jak i przeprowadzenie premiery. Odpowiednia selekcja projektów i dobra współpraca z deweloperem to klucz do sukcesu gry – dodaje Tomasz Litwiniuk.

Dotychczas Röki trafił do sprzedaży na platformie Steam oraz GOG. Gra została wskazana przez Nintendo, jako jedna z najbardziej oczekiwanych gier indie na 2020 rok.

- Wyróżnienie przez Nintendo jest dla nas bardzo ważne. Pracujemy nad dostosowaniem gry do tej platformy i w ciągu kilku tygodni ogłosimy datę premiery na Nintendo Switch. Jednocześnie rozważamy portowanie gry na inne platformy – konsole i urządzenia mobilne. Gra powstała na silniku Unity, więc proces portowania będzie relatywnie łatwy i niskokosztowy – komentuje Tomasz Litwiniuk.

Spółka United Label pozyskała od inwestorów 4,4 mln zł, w wyniku emisji akcji oraz kampanii crowdinvestingu. Emisja została już zarejestrowana przez KRS, a spółka rozpoczyna proces ubiegania się o dopuszczenie do notowań na rynku NewConenct.

***

Facebook: https://www.facebook.com/UnitedLabelGames/

Twitter: https://twitter.com/UtdLabelGames

YouTube: https://www.youtube.com/unitedlabelgames/

Udany start United Label - 1

O United Label

United Label to platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych deweloperów gier indie. Spółka należy do Grupy CI Games, z którą aktywnie współpracuje. Spółka operuje globalnie, podpisując umowy wydawnicze z zagranicznymi deweloperami. United Label ma podpisane umowy licencji wyłącznej ze studiami deweloperskimi z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie czterech gier. W jej harmonogramie wydawniczym znajdują się gry: Röki – studia Polygon Treehouse, Eldest Souls – Fallen Flag Studios, Tails of Iron – Odd Bug Studios oraz Horae – Lunaris Iris. Dwie z czterech produkcji, Röki i Eldest Souls, mają mieć swoją premierę
w 2020 r. Obecnie platforma przygotowuje się do premiery pierwszej z nich – Röki, już 23 lipca.

Więcej informacji na temat United Label znajduje się pod adresem: www.unitedlabelgames.com


Gaming. Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe dotyczące spółek gamingowych znajdujących się zarówno na rynku regulowanym GPW oraz NewConnet jak i spółek jeszcze nie notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk