• Odbierz prezent
Tytuł z portfolio wydawniczego Carbon Studio – Dreamo VR – zmierza na Oculus Quest!

Carbon Studio – notowany na NewConnect producent i wydawca gier dedykowanych technologii wirtualnej rzeczywistości podpisał umowę ze studiem Hypnotic Ants na grę Dreamo VR w wersji na gogle Oculus Quest. Tytuł pomyślnie przeszedł proces akceptacji firmy Oculus Facebook. Produkcja w nowej odsłonie będzie zawierała pionierską technologię sterowania dłońmi bez użycia elektronicznych kontrolerów ruchu. Pod koniec października Studio rozpocznie także kampanię marketingową swojej największej produkcji z Uniwersum Warhammer Age of Sigmar. W 2021 roku Carbon Studio planuje przeniesienie akcji spółki na rynek główny GPW.

- Podpisaliśmy z Hypnotic Ants umowę wydawniczą na produkcję i wprowadzenie do sprzedaży gry Dreamo VR na platformę Oculus Quest. W nowej odsłonie gra będzie zawierała innowacyjną technologię sterowania dłońmi bez użycia elektronicznych kontrolerów ruchu. Hand Tracking to kolejny krok do minimalizacji liczby sprzętu potrzebnego do wkroczenia w świat wirtualnej rzeczywistości. Z pewnością uatrakcyjni to rozgrywkę i dostarczy jej graczom wielu niezapomnianych wrażeń – mówi Karolina Koszuta z zarządu Carbon Studio. – Oculus Quest, czyli najmocniejsze sprzętowo mobilne gogle, zadebiutowały na rynku w 2019 roku. Od tego czasu zdobyły wśród graczy VR dużą popularność, nieoficjalnie mówi się o ich sprzedaży na poziomie 800 tys. sztuk (dane z maja 2020). Dziś Oculus Quest jest jedną z najbardziej dochodowych platform VR-owych. Właścicielem Oculusa jest marka Facebook. Z niecierpliwością czekamy na gogle Oculus Quest 2, których premierę wyznaczono na 13 października – dodaje Karolina Koszuta.

Dreamo VR z powodzeniem przeszło proces akceptacji właściciela platformy sprzedażowej Oculus Quest.

Hypnotic Ants stworzyło bardzo ciekawą propozycję dla graczy. Tytuł wpisuje się w kategorię gier logicznych, ale zawiera w sobie dojrzałą fabułą poruszającą kwestie takie jak symbolizm, moralność czy konsekwencje wyborów, które podejmujemy w życiu. Dreamo to również piękna, bajkowa oprawa audiowizualna, która z pewnością zrobi na graczach duże wrażenie, zwłaszcza w wersji PC VR – informuje Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio. Dreamo VR zadebiutuje równolegle także na platformach Steam i Oculus Store w wersji obsługującej gogle Oculus Rift i HTC Vive.

Jednocześnie Spółka intensyfikuje prace nad swoją największą produkcją osadzoną w uniwersum Warhammer Age of Sigmar. Studio pozyskało do niej prawa na mocy podpisanej w ubiegłym roku umowy franczyzowej z twórcami marki, brytyjską firmą Games Workshop. – Pod koniec października rozpoczniemy kampanię marketingową gry VR w uniwersum Warhammera Age of Sigmar. Razem z Games Workshop Group dokonujemy wszelkich starań, aby jak najlepiej dopracować projekt i dostarczyć graczom niezapomnianą przygodę w wirtualnym świecie fantasy. Wkrótce podzielimy się nowymi planami dotyczącymi gry – dodaje Błażej Szaflik.

W ramach prac nad grą Carbon Studio współpracuje ze specjalnie wydzielonym zespołem Games Workshop. W przyszłym roku Studio chce przenieść notowania na główny rynek GPW w Warszawie.

***

O Carbon Studio

Carbon Studio to pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Twórcy świetnie ocenianej gry The Wizards (80/100 pkt na Metacritic i 83 proc. pozytywnych komentarzy na platformie Steam). We wrześniu 2019 roku studio podpisało umowę licencyjną na produkcję gry komputerowej z wiodącym wydawcą miniaturek i gier bitewnych, Games Workshop. Carbon Studio stworzy grę przeznaczoną na wszystkie główne platformy VR, osadzoną w uniwersum Warhammer Age of Sigmar, które stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych. 

Carbon Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR: Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio ma status dewelopera i wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Od początku swojego istnienia spółka współpracuje z Valve, HTC Vive, Oculusem / Facebookiem, Epic Games, Razzer, NVidia, Xiaomi oraz innymi czołowymi dostawcami sprzętu i technologii. 

Od grudnia 2019 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect. W 2021 roku Carbon Studio zamierza przenieść akcje spółki na rynek główny GPW.

O Games Workshop®

Games Workshop® Group PLC (LSE:GAW.L), z siedzibą w Nottingham, Wielka Brytania, produkuje najlepsze miniatury fantasy na świecie. Games Workshop projektuje, produkuje, sprzedaje i dystrybuuje swój asortyment gier, miniaturowych żołnierzy, powieści i zestawów modelarskich Warhammer®: Age of Sigmar® i Warhammer® 40.000 poprzez ponad 529 własnych sklepów (markowych) Games Workshop® lub Warhammer®), sklep internetowy www.games-workshop.com oraz niezależne kanały sprzedaży detalicznej w ponad 50 krajach świata. Więcej informacji na temat Games Workshop i innych powiązanych z nim marek i asortymentów produktów (w tym naszego działu publikacji "Black Library" i naszego specjalnego studia miniatur żywicznych "Forge World") można znaleźć na stronie www.games-workshop.com.


Gaming. Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe dotyczące spółek gamingowych znajdujących się zarówno na rynku regulowanym GPW oraz NewConnet jak i spółek jeszcze nie notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk