• Odbierz prezent
Transformacja cyfrowa handlu przyspiesza dzięki nowej platformie AXIUM

Ingenico marka Worldline, uruchomiło platformę POS AXIUM. Jest to najnowsze rozwiązanie marki, doświadczonego i zaufanego partnera usług bezgotówkowych. Platforma może być wykorzystywana przez każdego uczestnika systemu płatności – od banków po sprzedawców.

Granice pomiędzy sferą online a handlem stacjonarnym coraz częściej się zacierają. Twórcy platformy AXIUM, zaprojektowali ją tak, aby nie tylko maksymalizowała obecny potencjał e-commerce, lecz również wspierała jego rozwój w przyszłości. Stanowi ona podstawę do tworzenia wyjątkowych doświadczeń dla konsumentów oraz łatwej integracji aplikacji komercyjnych z metodami płatności. W połączeniu z innowacyjnymi, bezpiecznymi terminalami POS opartymi na systemie Android, ekosystem AXIUM zapewnia intuicyjny, najlepszy w swojej klasie dostęp do szerokiej oferty usług płatniczych i biznesowych – zarówno online, jak i stacjonarnie.

Podstawą platformy AXIUM jest filozofia enablement – dostarczania możliwości. Rozwiązanie to jest przeznaczone dla wszystkich uczestników systemu płatności: banków, dostawców oprogramowania, deweloperów aplikacji, sprzedawców czy kupujących. Platforma łatwo i sprawnie dostarcza nowe doświadczenia dla konsumentów. Zaprojektowano trzy nowe modele terminali DX8000, EX8000 oraz EX6000, które zostały zbudowane w taki sposób, aby sprawdziły się w nawet najbardziej wymagających sytuacjach w sklepach stacjonarnych. W urządzeniach został wykorzystany system Android 10, co w połączeniu z dużym, dotykowym ekranem umożliwia korzystanie z prostych API – dzięki czemu klienci i sprzedawcy mogą korzystać z aplikacji wspomagających płatności. Wszystkie trzy modele są wyposażone w proste i intuicyjne interfejsy, spełniające zapotrzebowania obsługi mobilnej i stacjonarnej.

Architektura oprogramowania AXIUM i globalne API umożliwiają rozwój nowych aplikacji płatniczych szybciej niż kiedykolwiek. Dzięki doświadczeniu Ingenico w zarządzaniu siecią bezpiecznych terminali, a także obecności na globalnym rynku płatności, klienci mogą teraz korzystać z Centrum Kompetencyjnego Android. Obejmuje ono ponad 350 ekspertów na całym świecie oferujących profesjonalne porady dotyczące spełnienia lokalnych i międzynarodowych standardów płatności.

– Platforma AXIUM to prawdziwy game changer w naszym ekosystemie – mówi Michel Léger z EVP Global Solutions Development, TSS Worldline – Połączyliśmy nasze globalne doświadczenie w dziedzinie płatności z najnowocześniejszą technologią. Dzięki temu zainteresowane podmioty nie tylko mają możliwość tworzenia doświadczeń konsumenckich, których oczekuje się w nowym świecie
e-handlu, ale i łatwego skalowania ich w dowolnym kierunku działalności. Jesteśmy dumni, że możemy przyczyniać się do powstawania narzędzi kształtujących przyszłość rynku płatności.

 


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk