• Odbierz prezent
To będzie przełomowy rok dla producenta i wydawcy gier mobilnych - Cherrypick Games. Współpraca z globalnymi partnerami kluczem do sukcesu?

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych zapowiedział przełomowy rok. Spółka nawiązała współpracę z globalnymi partnerami: liderem e-sportu - platformą Skillz oraz Huuuge Games. Doświadczenie partnerów w analityce i user acquisition
w produkcji dobrych jakościowych gier będzie kluczowe dla Cherrypick Games w najbliższym okresie. Spółka podczas planowanego przejścia na Rynek Główny Giełdy Papierów Wartościowych
w Warszawie nie planuje emisji akcji.

- Działalność naszego studia bazuje na tworzeniu innowacyjnych gier mobilnych w modelu free to play. W zakresie produkcji casualowych naszym kluczowym partnerem jest Huuuge Games, z którym w tym roku podpisaliśmy umowę na wydanie autorskiej wersji pasjansa Solitaire: Adventure Journey.
W segmencie gier e-sportowych zawarliśmy umowę o współpracy z liderem rynku - platformą Skillz,
z którą będziemy się rozwijali - mamy zapewnioną widoczność oraz wsparcie przy rozwoju gier. Docelowo planujemy produkować od 4 do 6 e-sportowych gier rocznie oraz 1-2 casualowe tytuły free to play –
mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z aktualnych KPI oraz działania zarówno ze Skillz jak i Huuuge Games, co mamy nadzieję znajdzie odzwierciedlenie w wynikach finansowych spółki – dodaje.

W partnerstwie z Huuuge Games spółka rozwija segment gier casualowych. - Huuuge Games posiada bardzo duże doświadczenie w produkcji i wydawaniu gier social casino. Są to gry dla tej samej grupy docelowej, co tytuł z naszego portfolio produkcyjnego Solitaire: Adventure Journey. Ponadto Huuuge sfinansuje kampanię marketingową związaną z pozyskaniem graczy dla tej produkcji – mówi Marcin Kwaśnica.

Działalność w zakresie mobilnych projektów e-sportowych Cherrypick Games prowadzi z globalnym parterem e-sport - platformą Skillz. Współpraca z amerykańską firmą opiera się na trzech filarach, które koncentrują się na finansowaniu procesu pozyskiwania graczy przez Skillz (tzw. user acquisition), wsparciu w zakresie projektowania gier oraz wspólnym dynamicznym wzroście, który reguluje umowa zawarta pomiędzy podmiotami.

Cherrypick Games jest aktualnie na etapie przygotowywania trzech gier w wersji esportowej: Solitaire TriPeaks Blitz!, która ukaże się na początku przyszłego roku, Golf Solitaire TriPeaks i Golf Hero. Skillz zajmie się także kampanią marketingową wymienionych wyżej projektów, głównie poprzez pozyskiwanie graczy, ale także za pomocą tradycyjnych kanałów.

W drugim półroczu 2020 Cherrypick Games zawarło umowę z chińskim producentem i wydawcą YODO 1 Ltd., z którym wyda grę My Spa Resort Deluxe. Produkcja obecnie znajduje się w soft-launchu
i w ocenie spółki jej wstępne wyniki obiecujące.

Cherrypick Games pracuje także nad przejściem na Rynek Główny Giełdy Papierów Wartościowych
w Warszawie. W pierwszym kwartale przedstawiciele spółki chcą złożyć Prospekt Emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego.

 


Cherrypick Games

Cherrypick Games S.A. zostało założone przez zespół weteranów branży gamingowej z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i sprzedaży gier na wszystkie wiodące platformy sprzętowe. Zespół łączy pasję do gier i wizję tworzenia produktów najwyższej jakości, co pozwala mu realizować własną misję: produkcję najlepszych gier Free2Play. Celem, który postawiło przed sobą Cherrypick Games S.A. jest osiągnięcie pozycji wydawcy o międzynarodowym znaczeniu, którego produkty prezentują najwyższą światową jakość. Firma od początku swojego istnienia współpracuje m.in. z Apple, Google, Amazon, Tencent, BandaiNamco. Ma też status dewelopera i wydawcy Sony Playstation i Microsoft XBOX. Najważniejsze produkcje spółki to m.in.: My Hospital i MatchUp Friends. Łącznie tytuły spółki zanotowały już ponad 22 mln pobrań.

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk