• Sklep
  • Odbierz prezent
The Dust

Spółka z branży gier The Dust podpisała umowę ze spółką Partner of Promotion Sp. z o.o., dotyczącą realizacji aplikacji edukacyjnych związanych z zachowaniem bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych.

 

Spółka The Dust poinformowała w swym komunikacie, że w dniu 6 sierpnia podpisała umowę z Partner of Promotion Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, która realizuje na rzecz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zadania w ramach kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd". Na podstawie umowy The Dust, jako podwykonawca, zaprojektuje i wykona trzy aplikacje edukacyjne na urządzenia mobilne, w tym jedną w technologii VR.

Dwie aplikacje mają zostać zrealizowane do 23 września 2019 r., a wynagrodzenie spółki wyniesie 253 tys. zł netto (311 tys. zł brutto). Termin wykonania trzeciej aplikacji zostanie określony w odrębnym zleceniu, a wynagrodzenie Spółki wyniesie 118 tys. zł netto (145 tys. zł brutto).

 

Warto wspomnieć, że już w maju spółka The Dust zawarła list intencyjny ze spółką Partner of Promotion Sp. z o.o. Obie spółki zamierzają współpracować przy realizacji zamówienia na rzecz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd". Celem kampanii jest podnoszenie świadomości zagrożeń wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych.

Czytaj także: The Dust z nową strategią

2 sierpnia spółka gamingowa The Dust przedstawiła strategię rozwoju na najbliższe lata. Spółka skupi się na produkcji wysokobudżetowej gry na podstawie powieści Jacka Piekary, produkcji kilkunastu średniobudżetowych gier na różne platformy oraz tworzeniu gier na zlecenie.   2 sierpnia w swym komun.. Czytaj
The Dust z nową strategią


Tatiana Pasich

Absolwentka psychologii oraz finansów i rachunkowości, inwestorka. Lokuje kapitał głównie w małe spółki z dużym potencjałem wzrostu.

Przejdź do artykułów autora
Zamknij

Koszyk