Spółka z branży gier The Dust podpisała umowę ze spółką Partner of Promotion Sp. z o.o., dotyczącą realizacji aplikacji edukacyjnych związanych z zachowaniem bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych.
Spółka The Dust poinformowała w swym komunikacie, że w dniu 6 sierpnia podpisała umowę z Partner of Promotion Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, która realizuje na rzecz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zadania w ramach kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd". Na podstawie umowy The Dust, jako podwykonawca, zaprojektuje i wykona trzy aplikacje edukacyjne na urządzenia mobilne, w tym jedną w technologii VR.
Dwie aplikacje mają zostać zrealizowane do 23 września 2019 r., a wynagrodzenie spółki wyniesie 253 tys. zł netto (311 tys. zł brutto). Termin wykonania trzeciej aplikacji zostanie określony w odrębnym zleceniu, a wynagrodzenie Spółki wyniesie 118 tys. zł netto (145 tys. zł brutto).
Warto wspomnieć, że już w maju spółka The Dust zawarła list intencyjny ze spółką Partner of Promotion Sp. z o.o. Obie spółki zamierzają współpracować przy realizacji zamówienia na rzecz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd". Celem kampanii jest podnoszenie świadomości zagrożeń wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych.