Spółka gamingowa Ten Square Games, będąca autorem m.in. najpopularniejszego mobilnego symulatora łowienia ryb, opublikowała w czwartek 4 lipca informacje o przychodach ze sprzedaży osiągniętych w drugim kwartale 2019 r. Producent gier uzyskał wynik niemal 50 mln złotych skonsolidowanego przychodu netto, co jest równoznaczne z ponaddwukrotnym wzrostem w perspektywie roku i dziesięcioprocentowym w stosunku do pierwszego kwartału tego roku.
Szacunkowe przychody Ten Square Games w II kwartale wyniosły 49,7 mln złotych (bez uwzględnienia przychodu odroczonego w czasie) w porównaniu do 23,9 mln złotych rok wcześniej. Wyniki mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie.
Spółka opublikuje ostateczne wyniki za II kwartał tego roku 28 sierpnia w półrocznym raporcie skonsolidowanym.
Ten Square Games jest notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy od 11 maja 2018 r. Specjalizuje się w produkcji gier mobilnych na systemy Android oraz iOS (Apple) w modelu biznesowym free to play, w którym gry są darmowe, jednak w trakcie gry proponowane są mikropłatności, wspomagające rozgrywkę. Spółka utrzymuje się właśnie z mikropłatności oraz (w największej mierze) z reklam wyświetlanych w grach. Czołową i najpopularniejszą produkcją spółki jest symulator łowienia ryb Fishing Clash. Ten Square Games została założona w 2011 r. przez dwóch twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (obecnie nk.pl)
Spółka w pierwszym kwartale 2019 r. osiągnęła 45,2 mln przychodów netto.
Kurs Ten Square Games na piątkowej sesji wynosi 129,6000 PLN, co jest wzrostem o ponad 0,5%.