• Odbierz prezent
Targi Warsaw Home & Contract rozwijają skrzydła i uruchamiają platformę sprzedażową online

Warsaw Home & Contract to czwarta co do wielkości w Europie impreza wystawiennicza w branży wnętrzarskiej. Twórcy targów idą jednak o krok dalej i zapowiadają nowy projekt – platformę sprzedażową online Warsaw Home Shop. Dzięki temu imponująca, kompleksowa oferta wyposażenia wnętrz, dobrze znana odwiedzającym targi, będzie dostępna dla klientów przez cały rok. Platforma wystartuje w marcu 2021 roku i będzie dostępna na stronie whshop.pl.

Targi Warsaw Home & Contract szybko stały się ważnym w skali europejskiej miejscem na mapie miłośników dobrego designu. O dużym sukcesie imprezy najlepiej świadczą liczby. Przez ostatnie 4 lata targi odwiedziło ok. 250 tys. osób, a swoje stoiska zaprezentowało ok. 2500 firm. Wszystko to przełożyło się na tysiące zawartych zamówień. Ponadto organizatorzy wydarzenia szczególnie przywiązują wagę do jakości oraz autentyczności prezentowanych produktów. Wkrótce te standardy zostaną przeniesione do internetu. – Wybierając firmy do współpracy, zwracamy uwagę zarówno na design produktów, jak i staranność wykonania. Dzięki temu, tak jak w przypadku targów, klienci Warsaw Home Shop zyskają wyłącznie oryginalne produkty – mówi Kasia Ptak, założycielka Warsaw Home & Contract.

Platforma Warsaw Home Shop pozwoli uzupełnić i rozwinąć asortyment targowy, ponieważ zaprasza do współpracy również producentów, którzy jeszcze nie znaleźli się w gronie wystawców. W ofercie pojawią się produkty z różnych półek cenowych, w tym z segmentu premium, pogrupowane w następujących kategoriach: meble, kuchnia, dekoracje, oświetlenie, materiały wykończeniowe oraz selected design. Ostatnia z wymienionych sekcji to dobrze znany odwiedzającym Warsaw Home & Contract design, który zostanie wzbogacony m.in. o propozycje młodych, zdolnych projektantów. Z kolei oferta materiałów wykończeniowych wyróżnia nowy sklep spośród innych wnętrzarskich platform sprzedażowych.

W pierwszym etapie działalności Warsaw Home Shop będzie kierowany do klientów indywidualnych oraz projektantów wnętrz – osób poszukujących oryginalnego designu i praktycznych rozwiązań z myślą o domach, biurach, hotelach czy restauracjach. Istotna będzie ścisła współpraca z targami Warsaw Home & Contract, podczas których będą promowane produkty dostępne w sklepie. Drugi etap obejmie współpracę z odbiorcami B2B. Platforma będzie działała w formule multivendor i dropshipping. Planowane są też jednak własne działania i bezpośrednia współpraca z zagranicznymi producentami, co pozwoli na stałe poszerzanie oraz uzupełnianie oferty. Wieloletnie doświadczenie w branży, a także obszerne bazy danych zgromadzone przez kilka lat zapewnią producentom szerokie możliwości sprzedażowe, a zwłaszcza zainteresowanych odbiorców.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk