Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,30-0,26%
USD / PLN3,99-0,06%
CHF / PLN4,42+0,36%
GBP / PLN5,04+0,02%
EUR / USD1,08-0,21%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,62+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 786,20+0,07%
S&P 5005 255,60+0,14%
ROPA BRENT86,94+1,45%
ROPA WTI83,11+1,70%
ZŁOTO2 232,81+1,87%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

T-Bull rozpoczyna nową ofertę publiczną i wkrótce przejdzie na główny parkiet GPW

Jakub Wilk | 17:00 27 czerwiec 2018
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Już wkrótce grupę spółek gamingowych na  głównym parkiecie warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych zasili nowy podmiot. Będzie to przechodząca z NewConnect spółka T-Bull. Chce ona dodatkowo wyemitować pakiet nowych akcji, by pozyskać kapitał na nowe projekty. Dziś (środa 27 czerwca) spółka opublikowała prospekt emisyjny i rozpoczyna zapisy na akcje wśród inwestorów indywidualnych.

 

Z NewConnect na rynek główny

T-Bull to spółka, która w listopadzie 2016 roku zadebiutowała na rynku NewConnect. Obecnie na ‘małym parkiecie’ warszawskiej giełdy notowane jest 448,0 tys. akcji serii B. Spółka chce na przełomie lipca i sierpnia przenieść się na główny rynek GPW. Obok akcji serii B chce wprowadzić na rynek 22,1 tys. akcji serii D i 90,0 tys. akcji serii E, a także nowe akcje serii F, które wyemitowane zostaną w ramach oferty publicznej.

W momencie debiutu na głównym parkiecie GPW T-Bull stanie się 8. notowaną na nim spółką gamingową. Wejdzie na niego tą samą drogą, z której wcześniej skorzystały 11 bit studios (w 2015 roku) i Vivid Games (w 2016 roku). Pod względem wielkości będzie najprawdopodobniej 2 najmniejszą spółką sektora (po  Artifex Mundi, biorąc pod uwagę tylko główny parkiet GPW).

Reklama

 

Harmonogram oferty publicznej T-Bull:

  • 27 – 11 lipca 2018 r. – Przyjmowanie zapisów inwestorów indywidualnych (do dnia 11 lipca 2018 r. do godziny 23:59).
  • 4 -12 lipca 2018 r. – budowanie księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych.
  • 12 lipca 2018 r. - Ustalenie i opublikowanie ostatecznej liczby nowych akcji w ramach oferty i przypisanie ostatecznej liczby nowych akcji poszczególnym kategoriom inwestorów. Ustalenie ostatecznej ceny nowych akcji dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych.
  • 13 – 17 lipca 2018 r. – Przyjmowanie zapisów inwestorów instytucjonalnych.
  • 18 lipca 2018 r. – przydział nowych akcji.
  • Około 2 tygodni od przydziału nowych akcji – przewidywany termin dopuszczenia i wprowadzenia do obrotu oraz rozpoczęcia notowań akcji istniejących i praw do akcji na rynku regulowanym.
  • Około 1 miesiąca od przydziału nowych akcji – przewidywany termin dopuszczenia i wprowadzenia do obrotu oraz rozpoczęcia notowań nowych akcji na rynku regulowanym.

 

T-Bull ustalił cenę maksymalną jednej akcji dla inwestorów indywidualnych na poziomie 60,00 zł. Do tej grupy inwestorów ma trafić 25% całej puli nowych akcji, natomiast 75% trafi do inwestorów instytucjonalnych. Spółka zamierza wyemitować do 100 tys. nowych akcji serii F. Szacuje, że wpływy netto z całej oferty wyniosą około 6,2 mln zł. Łączne koszty związane z ofertą szacowane są na około 1,2 mln zł.

 

Pozyskanie kapitału na rozwój

5 mln zł z kwoty uzyskanej dzięki ofercie publicznej spółka ma zostać przeznaczone na przygotowanie 3 nowych gier, oraz związane z tym powiększenie zespołu.

Reklama

„ (…) zamiarem Emitenta jest wprowadzenie do portfolio 3 (trzech) nowych tytułów gier. Intencją Emitenta jest zapewnienie jak najwyższej jakości nowych produktów. Powyższe będzie się wiązać z rozszerzeniem zespołu Emitenta o dodatkowych członków, którzy zapewnią odpowiednie tempo i jakość prac nad produkcją nowych tytułów. W ocenie Emitenta, nowe produkcje wpłynął pozytywnie na jego pozycję na rynku rozrywki elektronicznej i zwiększą zainteresowanie graczy produktami Spółki” – czytamy w prospekcie emisyjnym.

 

Pozostała część kapitału, czyli 1,2 mln zł, ma zostać przeznaczona na reklamę nowych gier poprzez kampanie dedykowane urządzeniom mobilnym.

„ (…) w związku z planami obejmującymi wydawanie nowych tytułów gier, konieczne będzie również poniesienie dodatkowych wydatków na marketing. Emitent planuje wykorzystywać wyłącznie kampanie dedykowane urządzeniom mobilnym, gdyż uważa je za najbardziej efektywne przy pozyskiwaniu nowych użytkowników. Dokładne założenia budżetu marketingowego będą dostosowywane na bieżąco do aktualnej sytuacji na rynku.” – czytamy dalej.

 

T-Bull

Reklama

Działalność T-Bull skupia się na projektowaniu, produkcji oraz dystrybucji gier na urządzenia mobilne. Produkty spółki oferowane są na wszystkich istotnych platformach mobilnych – iOS, Android, Windows Phone oraz BlackBerry, a także poprzez Amazon Appstore i Opera Mobile Store.

Do tej pory spółka wyprodukowała ponad 200 gier, a łączna liczba pobrań dla wszystkich produkcji wyniosła ponad 321 mln, co daje średnią liczbę pobrań na poziomie 1,6 mln na każdą grę. Najbardziej rozpoznawalne produkcje T-Bull to gry wyścigowe, takie jak Top Speed oraz Moto Rider GO.

Produkcje T-Bull bazują na modelu F2P, w ramach którego pobranie gry jest bezpłatne, a przychody pochodzą z wyświetlanych podczas rozgrywki reklam oraz z mikropłatności. Spółka samodzielnie wydaje produkowane przez siebie gry i dystrybuuje je korzystając z własnych kont na dedykowanych platformach dystrybucyjnych.

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Jakub Wilk

Jakub Wilk

Redaktor portalu FXMAG. Zwolennik łączenia analizy technicznej i fundamentalnej, ze szczególnym uwzględnieniem polityki banków centralnych. Pasjonat rynku metali szlachetnych.


Reklama

Czytaj dalej