16 września Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka opublikowała wyniki finansowe za I półrocze 2020 r. W tym okresie nastąpił znaczny wzrost przychodów i zysku netto. W czasie pandemii koronawirusa wzrósł popyt na produkty remontowo-budowlane.
16 września po zakończeniu sesji na GPW Śnieżka opublikowała wyniki finansowe za I półrocze 2020 r. Przychody Grupy wyniosły 431,1 mln zł wobec 329,5 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku, co stanowi wzrost o 30,8% rok do roku. Zysk z działalności operacyjnej wzrósł o 49% w stosunku do I półrocza poprzedniego roku i wyniósł 64,1 mln zł wobec 42,9 mln zł rok wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł 80,7 mln zł i był wyższy o 48,2% niż przed rokiem. Śnieżka zakończyła I półrocze zyskiem netto w wysokości 52,4 mln zł wobec 34,4 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku, co stanowi wzrost o 52,3% rok do roku. Zysk netto przypadający na akcjonariuszy jednostki dominującej wyniósł 47,8 mln zł wobec 33,5 mln zł rok wcześniej, co stanowi wzrost o 42,7% rdr.
Spółka poinformowała, że do wzrostu wyników przyczyniła się sytuacja związana z pandemią koronawirusa, która spowodowała ograniczenie mobilności i przejście wielu firm na pracę zdalną. W efekcie znacznie wzrósł popyt na materiały remontowo-budowlane, gdyż wiele osób postanowiło wykorzystać ten czas na remonty i drobne prace renowacyjne w mieszkaniach, domach i ogrodach. Zwrócono również uwagę na to, że klienci chętnie wybierają produkty premium, takie jak farby Magnat i produkty do drewna Vidaron. Wzrósł także popyt na produkty ze średniej półki cenowej.