• Odbierz prezent
Skiny CS:GO w modzie - już ponad 18 tys. użytkowników dołączyło do platformy Skinwallet Market

Skinwallet Market, marketplace obsługujący transakcje kupna, sprzedaży oraz wymiany dóbr cyfrowych bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, rozwija się w coraz szybszym tempie: w styczniu na platformie zarejestrowało się ponad 6,5 tys. nowych użytkowników, czyli 42 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. Łącznie od chwili uruchomienia w październiku 2020 r. marketplace pozyskał 18 tys. użytkowników.

Skinwallet Market to jedna z dwóch platform, których właścicielem jest Skinwallet, pierwsza spółka z pogranicza e-sportu i gamingu notowana na warszawskiej giełdzie. Platformy funkcjonują w modelu instant oraz marketplace. Skinwallet Instant rozpoczął działalność w 2019 roku. Skinwallet Market został uruchomiony w październiku 2020 roku, a od stycznia br. działa w pełnej odsłonie, oferując użytkownikom zarówno możliwość zakupu, jak i sprzedaży dóbr cyfrowych z gier. Głównym rynkiem działalności spółki jest gra CS:GO, jednak obie platformy obsługują również handel przedmiotami z gier Dota 2 oraz Team Fortress 2.

- Pozytywnie oceniamy start pełnej wersji Skinwallet Market. Istotnie przyśpieszyliśmy tempo pozyskiwania nowych użytkowników. Łącznie od października na platformie zarejestrowało się ich 18 tys., z czego w samym styczniu ponad 6,5 tys. Pokazuje to, że dobrze odczytujemy i wychodzimy naprzeciw potrzebom użytkowników i jest to dobry prognostyk do wzrostów w kolejnych miesiącach – mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.

W minionym tygodniu Skinwallet Market wzbogacony został o moduł API, umożliwiający podmiotom zewnętrznym zautomatyzowanie procesu zakupu i sprzedaży dóbr cyfrowych na platformie. Uruchomienie API umożliwia spółce nawiązywanie nowych relacji B2B.

- Zarówno premiera wszystkich funkcjonalności platformy, jak i modułu API, otwiera nas na zupełnie nowe rynki. Jesteśmy przekonani, że te działania znajdą swoje odzwierciedlenie w ilości zawieranych transakcji oraz wynikach finansowych za pierwszy kwartał 2021 roku. Jesteśmy usatysfakcjonowani dotychczasowymi wynikami platformy – dodaje Szwaja.

W najbliższym czasie Skinwallet będzie kontynuował działania marketingowe zmierzające do zwiększania liczby użytkowników marketplace na rynkach międzynarodowych. Już teraz platforma cieszy się popularnością nie tylko wśród polskich graczy: ponad 90% transakcji od momentu startu zostało dokonanych poza Polską.

O spółce:

Skinwallet jest właścicielem platform do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, funkcjonujących w dwóch modelach: instant oraz marketplace. Skinwallet Instant umożliwia użytkownikom pozyskanie natychmiastowej wyceny i sprzedaż dóbr cyfrowych za pieniądze. Skinwallet Market pozwala na handel wirtualnymi przedmiotami z gier bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, obsługując zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży. Najważniejszym rynkiem aktywności spółki jest gra Counter-Strike: Global Offensive, jednak platformy obsługują również handel przedmiotami z gier Dota 2 oraz Team Fortress 2.

Spółka Skinwallet powstała w ramach funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Od 2 września br. jest notowana na rynku NewConnect.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk