• Odbierz prezent
Skinwallet zamyka III kwartał z narastającymi przychodami o 167 proc. wyższymi niż w analogicznym okresie w 2019 roku

Skinwallet, szczecińska spółka działająca na rynku e-sportu, podsumowuje wyniki za III kwartał. Przychody wygenerowane w trzech pierwszych kwartałach 2020 roku są aż o 167 procent wyższe niż w porównywalnym okresie ubiegłego roku. Przewyższają również łączną wartość przychodów wypracowanych w całym 2019 roku aż o 69 procent. W ostatnich tygodniach spółka skoncentrowała swoje działania na dokończeniu prac nad uruchomioną w październiku platformą Skinwallet Market i zapowiada wdrożenie wszystkich jej funkcjonalności jeszcze w tym roku.

- W ostatnim kwartale skupiliśmy się na udostępnieniu użytkownikom drugiej platformy typu marketplace. Skinwallet Market docelowo umożliwiać będzie handel skórkami z gier bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, co świetnie uzupełnia działanie platformy Instant i otwiera nas na kilkukrotnie większy rynek. Efekty uruchomienia nowej platformy będą częściowo widoczne już w IV kwartale tego roku, a w pełni spodziewamy się je zobaczyć na początku 2021 r., kiedy wszystkie funkcjonalności będą już dostępne – mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.

Przychody w III kwartale wyniosły 2,9 mln zł, czyli 73 procent więcej niż w tym samym kwartale ubiegłego roku (spółka wygenerowała wówczas 1,7 mln zł przychodów). W okresie od 1 stycznia do 30 września 2020 roku wysokość przychodów Skinwallet wyniosła 9,7 mln zł w porównaniu do 3,6 mln zł odnotowanych rok wcześniej, co stanowi wzrost o 167 proc.

Przychody wypracowane w pierwszych trzech kwartałach 2020 roku przewyższają o 69 proc. łączną wartość przychodów wygenerowanych w całym 2019 roku, które wyniosły łącznie 5,7 mln zł.

- Wzrost przychodów pozwolił nam m.in. na powiększenie zespołu, co było konieczne w związku z dynamicznym wzrostem skali działalności i intensywnymi pracami rozwojowymi - w rezultacie od końca marca do końca września urośliśmy o około 50 proc. W minionym kwartale ponieśliśmy też zwiększone nakłady marketingowe zmierzające do pozyskania nowych użytkowników oraz jednorazowe koszty związane z debiutem na NewConnect w wysokości 270 tys. zł. W nadchodzących tygodniach będziemy kontynuować prace nad Skinwallet Market wprowadzając kolejne funkcjonalności oraz prowadzić dalsze działania marketingowe zmierzające do rozbudowywania bazy użytkowników obu platform. – uzupełnia Kornel Szwaja.

Skinwallet to jeden z największych na rynku serwisów skupujących dobra cyfrowe. Działa poprzez dwie platformy: Skinwallet Market oraz platformę działającą w modelu instant, która jest największą polską stroną zajmującą się handlem takimi aktywami. Spółka zadebiutowała na NewConnect 2 września tego roku.

O spółce:

Skinwallet jest właścicielem platform do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo funkcjonujących w dwóch modelach: instant oraz marketplace. Działająca od 2019 roku platforma Skinwallet Instant umożliwia użytkownikom pozyskanie natychmiastowej wyceny i sprzedaż dóbr cyfrowych za pieniądze. Skinwallet Market docelowo umożliwiać będzie handel wirtualnymi przedmiotami z gier bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, obsługując zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży. Najważniejszym rynkiem aktywności spółki jest gra Counter-Strike: Global Offensive, jednak platformy obsługują również handel przedmiotami z gier Dota 2 oraz Team Fortress 2.

Spółka Skinwallet powstała w ramach funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Od 2 września br. jest notowana na rynku NewConnect.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk