• Odbierz prezent
Skinwallet Market zyskał 2,5 tys. nowych użytkowników w pierwszym miesiącu działalności

Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi i pierwsza spółka reprezentująca rynek
e-sportu na warszawskiej giełdzie, prezentuje dane operacyjne drugiego uruchomionego przez siebie serwisu – Skinwallet Market. Uruchomiona 5 października br. platforma odpowiada już za ponad 20 proc. wszystkich dóbr cyfrowych sprzedanych w tym okresie przez spółkę. Tylko w październiku pozyskała 2,5 tys. użytkowników.

Skinwallet to jeden z największych serwisów związanych z handlem dobrami cyfrowymi. Od 2019 roku działa w modelu instant (umożliwiającym użytkownikom uzyskanie natychmiastowej wyceny i sprzedaż wirtualnych przedmiotów za pieniądze), a od 5 października br. również w modelu marketplace jako Skinwallet Market. Aktualnie platforma marketplace pozwala użytkownikom kupować dobra cyfrowe, docelowo będzie obsługiwać zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.

- W pierwszym, niepełnym miesiącu działalności Skinwallet Market pozyskał 2532 nowych użytkowników,
a 22 proc. wartości wszystkich odnotowanych przez nas transakcji sprzedaży pochodzi właśnie z tej platformy. To bardzo dobry wynik i spodziewamy się, że w nadchodzących miesiącach, wraz z prowadzeniem szeroko zakrojonych działań marketingowych, będzie coraz lepszy
– mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.

Trwają prace nad wdrożeniem pozostałych funkcjonalności platformy marketplace, w tym zwłaszcza możliwości handlu dobrami cyfrowymi bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.

- Przed nami bardzo intensywny okres, gdyż jeszcze w tym roku zaplanowaliśmy uruchomienie pełnej wersji platformy, która pozwoli graczom na swobodne składanie zleceń kupna i sprzedaży skórek. Otworzy nas to na nawet kilkukrotnie większy rynek. Wdrożenie nowych funkcjonalności w czwartym kwartale, a więc wzmożonym okresie aktywności graczy, powinno pozytywnie wpłynąć na jej odbiór. Projekt jest realizowany zgodnie z harmonogramem, a pierwsze efekty spodziewamy się zobaczyć już w wynikach za pierwszy kwartał 2021 r. – uzupełnia Kornel Szwaja.

Przychody Skinwallet wygenerowane w pierwszych trzech kwartałach 2020 roku są o 167% wyższe niż przychody osiągnięte w analogicznym okresie w 2019 roku oraz przewyższają łączną wartość przychodów wypracowaną w całym 2019 roku o 69 proc. We wrześniu br. spółka zadebiutowała na NewConnect.

O spółce:

Skinwallet jest właścicielem platform do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, funkcjonujących w dwóch modelach: instant oraz marketplace. Skinwallet Instant umożliwia użytkownikom pozyskanie natychmiastowej wyceny i sprzedaż dóbr cyfrowych za pieniądze. Skinwallet Market docelowo umożliwiać będzie handel wirtualnymi przedmiotami z gier bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, obsługując zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży. Najważniejszym rynkiem aktywności spółki jest gra Counter-Strike: Global Offensive, jednak platformy obsługują również handel przedmiotami z gier Dota 2 oraz Team Fortress 2.

Spółka Skinwallet powstała w ramach funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Od 2 września br. jest notowana na rynku NewConnect.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk