Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,31+0,03%
USD / PLN4,00+0,16%
CHF / PLN4,43+0,05%
GBP / PLN5,05+0,13%
EUR / USD1,08-0,11%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,60+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 234,24+0,06%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Skinwallet coraz bliżej uruchomienia platformy Marketplace

Gaming. Wiadomości prasowe | 13:50 17 wrzesień 2020
Skinwallet coraz bliżej uruchomienia platformy Marketplace  | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Skinwallet, pierwsza spółka z rynku e-sportowego notowana na warszawskiej giełdzie, jest już na ostatniej prostej na drodze do uruchomienia swojej własnej platformy transakcyjnej typu Marketplace. Spółka zakończyła prace deweloperskie, prowadzi finalne testy platformy oraz dostosowuje systemy płatności. Premiera platformy Marketplace odbędzie się w przeciągu najbliższych kilkunastu dni.

W ramach nowej platformy użytkownicy będą mogli sprzedawać i kupować skiny z gier CS:GO oraz Dota 2 bezpośrednio od innych użytkowników. Na początku fani wspomnianych gier będą mogli nabywać za pośrednictwem platformy skórki oraz przedmioty znajdujące się w katalogu dostępnych przedmiotów. W drugiej kolejności Spółka pozwoli również innym użytkownikom na wprowadzanie własnych zleceń sprzedaży.

- W ostatnim czasie zakończyliśmy główne prace deweloperskie oraz rozpoczęliśmy finalne testy platformy. Równolegle pracujemy nad dostosowaniem systemów płatności, aby w dniu uruchomienia Marketplace jak najwięcej użytkowników z różnych krajów mogło dokonać zakupu wybranego skina. Wszystko wskazuje na to, że w przeciągu najbliższych kilkunastu dni gracze z całego świata będą mogli kupować skórki oraz inne dobra cyfrowe za pośrednictwem naszej autorskiej platformy – dodaje Kornel Szwaja.

Obecnie spółka prowadzi własną platformę do handlu dobrami cyfrowymi w grach typu Instant, która oferuje możliwość łatwej, bezpiecznej i natychmiastowej sprzedaży dóbr cyfrowych, czyli wirtualnych przedmiotów z gier (m.in. Counter Strike: Global Offensive, Dota 2 czy Team Fortress 2). Jest to jeden z największych serwisów skupujących dobra cyfrowe z gier metodą mass-deposit na rynku i największa polska strona zajmująca się handlem takimi dobrami. Od początku istnienia Skinwallet systematycznie ulepsza swoją platformę: rozszerza bazę o przedmioty z kolejnych gier, wdraża popularne systemy płatności oraz wprowadza serwis na nowe rynki. Dzięki platformie typu Marketplace Skinwallet zamierza zdywersyfikować swoją działalność oraz zwiększyć jej skalę.

Reklama

2 września br. spółka zadebiutowała na rynku NewConnect. Ponadto w II kwartale br. Skinwallet osiągnął rekordowy poziom przychodów, które wyniosły w tym okresie ponad 4 mln zł. Oznacza to wzrost o 275 procent w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 roku. Łączna wartość przychodów odnotowana w I półroczu tego roku wyniosła natomiast ponad 6,7 mln zł i jest wyższa niż poziom przychodów odnotowanych w całym ubiegłym roku.

O spółce

Skinwallet to platforma handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, która powstała w ramach funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Głównym rynkiem aktywności spółki jest gra Counter-Strike: Global Offensive, platforma umożliwia również handel przedmiotami z gry Dota 2 oraz Team Fortress 2, a w kolejnych miesiącach planowane jest uruchomienie możliwości handlu dobrami cyfrowymi z kolejnych gier. Głównym wyróżnieniem na tle konkurencji jest możliwość natychmiastowej (automatycznej) wyceny i sprzedaży przedmiotów za pieniądze. W drugiej połowie 2020 r. spółka planuje wdrożyć funkcjonalności umożliwiające graczom dokonywanie bezpośrednich transakcji pomiędzy sobą oraz wprowadzić do oferty możliwość świadczenia przez graczy usług wspomagających innych graczy.

Spółka od 2 września br. jest notowana na rynku NewConnect.

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Gaming. Wiadomości prasowe null

Gaming. Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe dotyczące spółek gamingowych znajdujących się zarówno na rynku regulowanym GPW oraz NewConnet jak i spółek jeszcze nie notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych


Reklama

Czytaj dalej