Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,31-0,01%
USD / PLN3,99-0,03%
CHF / PLN4,43-0,02%
GBP / PLN5,04-0,01%
EUR / USD1,08+0,03%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,62+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 232,81+1,87%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Serial Cleaner przekroczył milion posiadaczy na wszystkich platformach!

Zespół FXMAG | 19:20 26 maj 2020
Serial Cleaner przekroczył milion posiadaczy na wszystkich platformach!  | FXMAG INWESTOR
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Najpopularniejszy tytułu notowanego na NewConnect studia Draw Distance – Serial Cleaner – trafił do ponad miliona posiadaczy na wszystkich dostępnych platformach: PC, Mac, Linux oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch. Wydawcą projektu jest brytyjski Curve Digital, który częściowo sfinansował produkcję gry. W najbliższych dniach studio planuje wyprzedaże Serial Cleanera w wybranych sklepach.

Z satysfakcją informujemy, że nasz autorski projekt – Serial Cleaner, w którym liczą się przede wszystkim fabuła, klimat, dynamiczna akcja i oryginalny styl graficzny, przekroczył milion posiadaczy na wszystkich platformach – informuje Michał Mielcarek, prezes Draw Distance. Podkreśla przy tym, jak ważny jest tak zwany „długi ogon” sprzedaży gry. – Pierwsze wyniki sprzedaży były poniżej naszych oczekiwań. Jednak w przypadku gier niezależnych nie należy sugerować się tylko nimi. Dzięki licznym wyprzedażom i wspólnym działaniom z wydawcą – znaną brytyjską firmą Curve Digital, udało nam się osiągnąć tak dobry wynik i zbudować wokół tytułu liczną społeczność graczy.

Gra dwukrotnie trafiła do abonamentu Twitch Prime. Była również obecna w Humble Montly (obecnie Humble Choice), a także w zestawie Curve Digital Humble Bundle. Dzięki współpracy z Limited Run ukazała się również limitowana pudełkowa edycja Serial Cleaner na platformę PlayStation 4. – To pokazuje, że istnieją alternatywy dla klasycznych metod sprzedaży gry i umiemy z nich korzystać. Będziemy prowadzili podobne działania dla naszych kolejnych tytułów, w tym oczywiście obu gier z serii Vampire: The Masquerade. – mówi Michał Mielcarek.

Zadaniem gracza jest wcielenie się w „czyściciela” i posprzątanie miejsca zbrodni. W tym celu musi pozbyć się ciał, wyczyścić plamy krwi oraz ukryć broń i inne obciążające dowody, tak aby nie zostać zauważonym przez stróżów prawa. – Akcja gry osadzona jest w latach 70. zeszłego stulecia. To okres wzmożonej aktywności seryjnych zabójców w Stanach Zjednoczonych, co pasowało do tematyki gry. Ponadto to dziesięciolecie jest rzadko pokazywane w grach wideo, dzięki czemu Serial Cleaner dodatkowo wyróżnia się na tle innych tytułów – dodaje prezes Draw Distance.

Reklama

Oprócz 20 poziomów tworzących główną kampanię fabularną gry, dostępnych jest także 10 dodatkowych misji inspirowanych popularnymi filmami z lat 70. XX wieku tj. Mechaniczna Pomarańcza, Monty Python i Święty Graal, Taksówkarz czy Suspiria. Gra oferuje również tryb wyzwań dla najbardziej wymagających graczy.

W najbliższych dniach studio planuje wyprzedaże Serial Cleanera w wybranych sklepach. Gra będzie dostępna po niższej cenie m.in. na platformie PlayStation 4, a od 1 czerwca także w Nintendo eShop. – Kluczowe są przede wszystkim promocje na platformie Switch. Dzięki wysokim zniżkom sięgającym 90proc., jednorazowo sprzedaje się nawet ponad 20 tys. egzemplarzy gry. To świetny wynik dla tytułu obecnego na rynku od prawie trzech lat – dopowiada Mielcarek.

O Draw Distance (poprzednio iFun4all)

Draw Distance to niezależny producent gier wideo z Krakowa, specjalizujący się w produkcji multiplatformowych tytułów z gatunku action-adventure. Spółka powstała w 2009 roku, jej największym udziałowcem jest grupa kapitałowa Bloober Team. Najbardziej znaną produkcją studia jest Serial Cleaner. W grudniu 2019 roku odbyła się premiera Vampire: The Masquerade - Coteries of New York w wersji na PC, która w niecały tydzień zwróciła koszty produkcji i marketingu. Od września 2016 Draw Distance notowana jest na rynku NewConnect.

O Curcve Digital:

Reklama

Curve Digital jest częścią grupy Catalis, do której należy również spółka Testronic, jedna z największych marek specjalizujących się w testowaniu gier wideo. Curve wydawał tak tytuły jak: Thomas Was Alone, The Swapper, OlliOlli, a także sam stworzył i wydał m.in. Stealth Inc. 2: A Game of Clones.

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Zespół FXMAG

Zespół FXMAG

Portal i jedyny w Polsce magazyn Inwestora Indywidualnego. FXMAG wspiera swoich czytelników, zapewniając dostęp do szerokiej bazy edukacyjnej i na bieżąco informując o najważniejszych wydarzeniach rynkowych i gospodarczych z zakresu rynku Forex, akcji, kryptowalut oraz inwestycji alternatywnych. 


Reklama

Czytaj dalej