Reklama

Brak danych

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Santander mobile – cały bank w smartfonie

Santander Bank Polska | 13:33 01 kwiecień 2021
Santander mobile – cały bank w smartfonie | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Klienci Santander Bank Polska coraz częściej bankują poprzez aplikację mobilną. Liczba transakcji w aplikacji Santander mobile wzrosła o 47% rok do roku, a liczba nastolatków korzystających z bankowości mobilnej podwoiła się.

Konto Jakie Chcę z aplikacją mobilną w Santander Bank Polska to wiele możliwości w zasięgu smartfona. Poprzez Santander mobile można m.in. płacić telefonem, realizować przelewy BLIK na numer telefonu lub wypłacać gotówkę z bankomatu bez karty. W aplikacji można też zapłacić za parking, zamówić taksówkę lub kupić bilety komunikacji miejskiej w wybranych miastach.

Posiadacze Konta Jakie Chcę doceniają także bezpłatne przelewy natychmiastowe – ich liczba wzrosła o 62%, od lutego 2020 do lutego 2021 r. Natomiast o 40% wzrosła liczba standardowych przelewów realizowanych w aplikacji Santander mobile. Tylko w lutym bieżącego roku klienci Santander Bank Polska zlecali poprzez smartfona niemal 6 milionów przelewów.

Ponadto klienci Santander Bank Polska, dzięki rozwiązaniom otwartej bankowości, mogą w aplikacji Santander mobile sprawdzać stan swoich kont w siedmiu bankach- oraz inicjować z nich przelewy.

Bank w zasięgu smartfona dla całej rodziny

Reklama

Z aplikacji Santander Bank Polska mogą korzystać wszyscy członkowie rodziny, którzy mają więcej niż 13 lat. Nastolatkowie chętnie płacą telefonem, kartą oraz BLIKIEM. Na przestrzeni roku liczba aktywnych klientów aplikacji mobilnej poniżej 18 roku życia wzrosła o ponad 100%.

Do 31 kwietnia 2021 r. w Santander Bank Polska za otwarcie Konta Jakie Chcę można otrzymać premię w wysokości 250 zł. Warunkiem jej otrzymania jest aktywne korzystanie z nowo otwartego rachunku, m.in. zapewnienie wpływu w wysokości min. 1000 zł miesięcznie, wykonanie 5 transakcji miesięcznie i zalogowanie się do aplikacji Santander mobile. Ponadto można zyskać 50 zł za polecenie Santander Bank Polska rodzinie i znajomym – do korzystania z usług banku można zachęcić nawet 10 osób i zyskać aż 500 zł. W aplikacji mobilnej w zakładce Polecaj Bank trzeba wygenerować kod polecający, którego nowy klient Santander Bank Polska musi użyć, otwierając konto z kartą, a następnie aktywnie bankować, m.in. logować się do bankowości internetowej i zapłacić min. 300 zł za zakupy, kartą lub BLIKIEM. Po spełnieniu warunków promocji zarówno osoba polecająca jak i nowy klient, któremu bank polecono, otrzymują po 50 zł.

Kolejne 300 zł można zyskać w Santander Bank Polska za opłacanie codziennych rachunków z Konta Jakie Chcę – przelewem, zleceniem stałym lub poleceniem zapłaty. Bank zwróci 1% opłat za gaz, prąd, internet, telefon i telewizję – do 25 zł miesięcznie.

Organizatorem promocji „250 zł za aktywne bankowanie – edycja II" jest Santander Bank Polska S.A. Okres przystąpienia do promocji „250 zł za aktywne bankowanie” trwa od 1 do 31 kwietnia 2021 r. Organizatorem promocji „Polecam mój Bank - edycja X" jest Santander Bank Polska S.A. Okres przystąpienia do programu trwa do 30 kwietnia 2021 r. Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Konto Jakie Chcę to rachunek płatniczy. Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej. BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego. Płatność BLIK to płatność polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym. Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki. Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Przelew standardowy jest rozumiany jako przelew złożony za pośrednictwem usług Santander online w systemie ELIXIR. Santander open jest usługą bankowości elektronicznej, w jednym serwisie i w jednej aplikacji można sprawdzisz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach i zrobisz przelew z tych kont.

***

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Santander Bank Polska

Santander Bank Polska

Jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, usługi maklerskie, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring. Naszym celem jest pomaganie ludziom w spełnianiu marzeń, realizacji planów i osiąganiu założonych celów, dlatego we wszystkim, co robimy kierujemy się naszymi podstawowymi wartościami.


Reklama

Czytaj dalej