• Odbierz prezent
Santander Bank Polska edukuje na temat zdalnej bankowości i zachęca do podjęcia „Wyzwania bankowania”

Odpowiadając na zmieniające się potrzeby klientów i rosnącą popularność zdalnego bankowania, Santander Bank Polska udostępnił na swoim kanale YouTube oraz na Facebooku krótkie filmy instruktażowe. Tłumaczą one w przystępny sposób, jak łatwo prowadzić bankowość osobistą bez względu na to, gdzie się znajdujemy. Do zdalnego bankowania zachęca ambasador marki – Marcin Dorociński.

Jednym z najbardziej zauważalnych następstw pandemii było przeniesienie wielu działań do świata cyfrowego. Trend ten dotyczy również bankowości – tu nawet klienci przyzwyczajeni do korzystania z tradycyjnej bankowości, zaczęli coraz powszechniej korzystać z kanałów zdalnych. Aby skutecznie przełamać wciąż istniejące bariery i obawy przed korzystaniem z narzędzi online, Santander Bank Polska udostępnia krótkie filmy wideo, które pokazują, jak w prosty sposób poruszać się w bankowości internetowej oraz mobilnej i załatwiać sprawy bez konieczności wizyty w banku.

Dotychczas udostępnione na kanałach Banku filmy poruszają takie zagadnienia jak możliwość zdalnej wymiany walut czy korzystanie z usług otwartej bankowości. Użytkownicy mogą dowiedzieć się również, jak w kilku prostych krokach ściągnąć aplikację mobilną, założyć Konto Jakie Chcę w specjalnej promocji, zlecać przelewy, dodawać ulubionych odbiorców przelewów, czy ustawić mobilny podpis.

Poza udostępnieniem licznych rozwiązań wspierających Klientów w codziennym bankowaniu, pokazujemy także jak bezpiecznie i efektywnie z nich korzystać. Wiemy jak ważną rolę odgrywa w tym zakresie edukacja i ułatwianie na pozór trudnych procesów. Dlatego jako odpowiedzialny bank chcemy służyć naszym Klientom wskazówkami na drodze do postępującej transformacji cyfrowej. W relatywnie krótkim czasie od publikacji nasze wideo obejrzało ponad 2,5 mln użytkowników – mówi Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu w Santander Bank Polska.

Nagrania można obejrzeć na Facebooku Banku oraz na stronie: https://www.youtube.com/c/SantanderBankPolska/videos

Na początku lipca ruszyła kampania Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim w roli głównej. W filmach reklamowych aktor wcielił się we wszystkich bohaterów skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem i udowodnia w nich, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego. Marcin Dorociński jest też twarzą i głosem kampanii usług dla małych i średnich firm, promującej otwieranie firmy w bankowości internetowej z Kontem Firmowym Godnym Polecenia. Hasło przewodnie kampanii to: Gdybym był Tobą, założyłbym firmę w Santander internet.

Za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada Red8 Advertising.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk