Reklama
WIG82 690,88+1,39%
WIG202 432,28+1,56%
EUR / PLN4,32+0,04%
USD / PLN4,00+0,23%
CHF / PLN4,42+0,25%
GBP / PLN5,05+0,22%
EUR / USD1,08-0,19%
DAX18 498,89+0,12%
FT-SE7 952,66+0,26%
CAC 408 249,16+0,54%
DJI39 760,08+1,22%
S&P 5005 248,49+0,86%
ROPA BRENT86,05+0,41%
ROPA WTI82,09+0,45%
ZŁOTO2 211,20+0,89%
SREBRO24,72+0,61%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Santander Bank Polska - bank otwarty na potrzeby osób niesłyszących

Santander Bank Polska | 16:15 23 wrzesień 2021
Santander Bank Polska - bank otwarty na potrzeby osób niesłyszących
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Według najnowszego raportu Rzecznika Praw Obywatelskich, dla osób z niepełnosprawnością słuchu w Polsce najczęściej wyzwaniem jest korzystanie z usług w miejscach publicznych, ponieważ nie zawsze dostępne jest tłumaczenie[1]. W tym tygodniu obchodzimy Międzynarodowy Tydzień Głuchych, podczas którego szczególnie warto pomyśleć o wyzwaniach, z jakimi mierzy się ta grupa każdego dnia.

Santander Bank Polska systematycznie rozwija program Obsługa bez barier przez wprowadzanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb różnych grup klientów, w tym także osób niesłyszących i słabosłyszących.

– Każdego dnia dbamy o dostępność rozwiązań dla naszych klientów z różnymi potrzebami. Przyświeca nam idea inkluzywnej bankowości, która dba o rozwiązania uniwersalne, adresujące oczekiwania różnych grup odbiorców,  m.in. dlatego od 2014 r. osobom niesłyszącym oferujemy połączenie online z doradcą, który posługuje się Polskim Językiem Migowym - mówi Marta Walaszczyk-Szymańska, odpowiedzialna za program Obsługa bez barier w Santander Bank Polska.

Z obsługi w Polskim Języku Migowym można skorzystać w łatwy sposób w każdym oddziale, a także w kanałach online – za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej w opcji „Kontakt” oraz na stronie internetowej banku w zakładce „Pomoc i kontakt”.

Reklama

Ważnym udogodnieniem jest sieć oddziałów bez barier, wśród których  znajdują się placówki z przenośnymi pętlami indukcyjnymi. To system dźwiękowy dla osób z aparatami słuchowymi, poprawiający komfort rozmowy osób słabosłyszących. W oddziałach na klientów czekają również odpowiednio przeszkoleni i przygotowani doradcy oraz stanowiska z „Pierwszeństwem obsługi”

Dla osób niewidomych bank rozwija sieć bankomatów z udogodnieniami - obecnie zdecydowana  większość naszych bankomatów, bo ponad  1500, jest wyposażona w przynajmniej jedno udogodnienie dla osób z indywidualnymi potrzebami.

By być jeszcze bardziej dostępnym dla klientów z różnymi potrzebami, bank przygotował filmy reklamowe, które są dostosowane do potrzeb osób niesłyszących oraz osób niewidomych. Można je obejrzeć na bankowym kanale YouTube oraz stronie programu Obsługa bez barier: www.santander.pl/obb w zakładce Dostępna komunikacja.

Z okazji Tygodnia Osób Niesłyszących bank zaplanował również akcję edukacyjną skierowaną do swoich do pracowników. 23 września w Światowym Dniu Języków Migowych odbywają się m.in. warsztat nauki podstaw języka migowego oraz spotkanie z ekspertami zewnętrznymi przybliżające perspektywy i potrzeby osób niesłyszących.

Santander Bank Polska swoją strategię realizuje w zgodzie z Principles for Responsible Banking (PRB). Ten zbiór zasad odpowiedzialnej bankowości powstał we współpracy globalnych instytucji finansowych i ONZ.

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Santander Bank Polska

Santander Bank Polska

Jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, usługi maklerskie, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring. Naszym celem jest pomaganie ludziom w spełnianiu marzeń, realizacji planów i osiąganiu założonych celów, dlatego we wszystkim, co robimy kierujemy się naszymi podstawowymi wartościami.


Tematy

osoby niesłyszące na rynku pracyosoby niesłyszące na jakie bariery napotykają osoby niesłyszące w życiu codziennym osoby niesłyszące definicja osoby niesłyszące głuche i głuchonieme charakterystyka niesprawności osoby niesłyszące i słabosłyszące dziecko niesłyszące osoby niesłyszące w odbiorze społecznym osoby niesłyszące w odbiorze społecznym mity i fakty dziecko niesłyszące w przedszkolu dzieci niesłyszące i słabosłyszące dzieci niesłyszące dziecko niesłyszące w rodzinie osoby niesłyszące w polsce dziecko niesłyszące literatura dzieci niedosłyszące i niesłyszące dziecko niesłyszące od urodzenia jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych dziecko niesłyszące charakterystyka osoby niesłyszące praca dziecko niesłyszące przyczyny środki techniczne wykorzystywane przez osoby niesłyszące osoby niesłyszące i niedosłyszące niesłyszące niemowle dziecko niesłyszące metody pracy osoby niesłyszące prawo jazdy czy osoby niesłyszące mówią znane osoby niesłyszące dziecko niesłyszące w klasie integracyjnej dzieci niesłyszące wg współczesnej klasyfikacji pedagogicznej eckert osoby niesłyszące mity i fakty osoby niesłyszące w szkole niesłyszące dziecko słyszących rodziców czy dziecko niesłyszące gaworzy dziecko niesłyszące w szkole niesłyszące dzieci prawo jazdy a osoby niesłyszące osoby niesłyszące bibliografia ipet dziecko niesłyszące bibliografia osoby niesłyszące osoby niesłyszące problemy czy dziecko niesłyszące płacze osoby niesłyszące statystyki kim jest moje niesłyszące dziecko niesłyszące osoby niesłyszące w społeczeństwie
Reklama

Czytaj dalej