Reklama

Brak danych

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Rozpoczyna się druga transza oferty publicznej akcji Ignibit S.A. Spółka chce pozyskać od inwestorów 0,5 mln zł

Gaming. Wiadomości prasowe | 12:02 30 marzec 2021
Rozpoczyna się druga transza oferty publicznej akcji Ignibit S.A. Spółka chce pozyskać od inwestorów 0,5 mln zł | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Ignibit S.A. zajmująca się produkcją autorskich gier wideo, portowaniem projektów PC na VR oraz realizacją strategicznych kontraktów komercyjnych, rozpoczyna drugą transzę oferty publicznej akcji serii E. W jej ramach Spółka chce pozyskać 0,5 mln zł. Informacje o akcjach i warunkach ich nabycia są dostępne na platformie Crowdconnect.pl oraz na stronie https:/emisja.ignibit.pl/. W ramach pierwszej transzy Spółka przyjęła zapisy na akcje o wartości 1 mln zł. Środki od inwestorów zostaną przeznaczone na porty gier Agony i Bum Simulator na urządzenia VR, rozpoczęcie prac nad autorską produkcją, zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów. Usługę oferowania akcji Ignibit wykonuje Dom Maklerski INC S.A. Studio chce dołączyć do spółek notowanych na rynku NewConnect do końca br.

- Kilka dni temu zakończyliśmy pierwszą transzę oferty publicznej akcji serii E, w ramach której przyjęliśmy od większych inwestorów zapisy na akcje w kwocie 1 ml zł. Przed nami druga transza, która dedykowana jest wszystkim zainteresowanym, przy czym jednorazowy zapis na oferowane akcje może wynieść maksymalnie 31,3 tys. zł – mówi Tomasz Gąsienica Szostak, członek zarządu Ignibit S.A. – W dwóch transzach chcemy pozyskać łącznie 1,5 mln zł. Środki te przeznaczymy na rozpoczęcie prac nas autorską produkcją, portowanie do virtual reality dwóch gier na zlecenie: Agony i Bum Simulator, dostosowanie wyprodukowanych VR modułów edukacyjnych do dalszej odsprzedaży oraz zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów – dodaje Tomasz Gąsienica-Szostak.

Agony to gra z gatunku survival-horror, stworzona przez niezależny zespół Madmind Studio. Gracz wciela się w rolę nieszczęśnika, który z bliżej nieznanych powodów trafił do piekła. Bum Simulator, w humorystyczny sposób odtwarza losy bohatera żyjącego na ulicy. Rozgrywka koncentruje się na przetrwaniu, w czym pomaga bogaty wybór różnorodnych aktywności i misji.

- Debiut Agony w wersji na VR planujemy w III kw. br., Bum Simulator na urządzenia virtual reality trafi do sprzedaży w 2022 r. Obie produkcje w wirtualnej rzeczywistości zapewnią zupełnie inne doświadczanie rozgrywki. Dużą uwagę skupiliśmy na obrazie. Naszym celem było uzyskanie jak realistycznej oprawy wizualnej, która potęguje doznania i intensyfikuje zanurzenie zmysłów. Dzięki immersyjności, gracze mogą spodziewać się jeszcze większych emocji i wrażeń niż w wersjach dostępnych na inne platformy – komentuje Rafał Krawczyński, członek zarządu Ignibit S.A.

Reklama

Informacje o akcjach serii E oraz warunki składania zapisów na akcje wraz z dokumentem ofertowym dostępne są na platformie CrowdConnect.pl oraz stronie dedykowanej emisji: https:/emisja.ignibit.pl/. W usłudze oferowania akcji Ignibit wspiera Dom Maklerski INC S.A.

W portfolio gier VR Spółki są m.in. Dream Coaster VR, Rift Coaster VR, Drone Hunter VR i ZerOKilled. Obecnie Ignibit pracuje nad dwoma tytułami – symulatorem z elementami survivalu w kosmosie oraz strzelanką utrzymaną w oryginalnej szacie graficznej. Studio planuje premierę jednej z gier w 2022 r.

Długofalowy model biznesowy Ignibit zakłada portowanie gier na VR oraz produkcje autorskich tytułów. Spółka realizuje także strategiczne kontrakty komercyjne, współpracowała z międzynarodowymi koncernami motoryzacyjnymi, farmaceutycznymi, czy zbrojeniowymi, m.in. VW, Saab Technologies, Mitsubishi, czy Cadillac. Aktualnie Ignibit realizuje kompleksowy projekt VR dla uczelni wyższej, w ramach którego przygotuje sześć modułów edukacyjnych w technologii wirtualnej rzeczywistości.

Od 2020 roku akcjonariuszem Spółki jest notowana na głównym rynku GPW w Warszawie PlayWay S.A., jeden z czołowych producentów i wydawców gier komputerowych.

Do końca br. Ignibit chce wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.

Reklama

***

O spółce:

Ignibit istnieje od 2016 roku. Spółka zajmuje się produkcją autorskich gier wideo oraz portowaniem projektów PC na VR. Od 2020 roku akcjonariuszem Ignibit jest notowana na głównym rynku GPW w Warszawie – spółka PlayWay S.A., jeden z czołowych producentów i wydawców gier komputerowych.

W ramach drugiej linii biznesowej – spółka realizuje także kontrakty komercyjne. W swoim dorobku ma liczne projekty realizowane m.in. dla międzynarodowych koncernów motoryzacyjnych, farmaceutycznych czy zbrojeniowych. Firma współpracowała m.in. z VW, Saab Technologies, Mitsubishi, czy Cadillac.

Członkowie zarządu posiadają ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów dużej wartości oraz pracy i zarządzaniu w korporacjach międzynarodowych.

Reklama

Do końca 2021 roku Ignibit planuje wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Gaming. Wiadomości prasowe null

Gaming. Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe dotyczące spółek gamingowych znajdujących się zarówno na rynku regulowanym GPW oraz NewConnet jak i spółek jeszcze nie notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych


Reklama

Czytaj dalej