• Sklep
  • Odbierz prezent
robomarkets

Kolejny z brokerów Forex zdecydował się na rebranding w związku z poszerzeniem działalności. RoboForex będzie operował pod nową marką RoboMarkets.

 

RoboForex jest brokerem z licencją cypryjskiego CySEC, który działa również na polskim rynku. Broker zdecydował się na zmianę marki, która teraz ma odzwierciedlać szeroką paletę rynków, na których handel dostępny jest na platformach brokera. RoboMarkets, poprzez kontrakty CFD, oferuje dostęp do ponad 8,7 tys. instrumentów w siedmiu klasach aktywów.

 

„RoboMarkets już od dawna nie jest typowym brokerem FX, oferując klientom dostęp do 8700 instrumentów tradingowych w ramach 7 klas aktywów. W przeciągu ostatnich miesięcy poprawiliśmy również warunki programu partnerskiego, warunki handlu na CFD, zaprezentowaliśmy nowe rodzaje rachunków dla profesjonalistów oraz wdrożyliśmy funkcje tworzenia strategii w ramach platformy R Trader” – napisał w komunikacie broker.

 

Rebranding wśród brokerów Forex nie jest nowością. Najczęstszym zabiegiem jest właśnie odejście od bezpośredniego nawiązania do rynku walutowego (poprzez włączenie do nazwy słowa Forex, lub skrótu FX). Rezygnacja z takiego nawiązania ma pokazać szeroki zakres rynków, do których brokerzy umożliwiają dostęp, najczęściej poprzez kontrakty różnicowe (CFD). Na podobny krok jak RoboForex zdecydował się w ubiegłym roku broker easyForex, działający obecnie pod marką easyMarkets


Jakub Wilk

Content Manager i redaktor portalu FXMAG.PL. Zwolennik łączenia analizy technicznej i fundamentalnej, ze szczególnym uwzględnieniem polityki banków centralnych. Pasjonat rynku metali szlachetnych.

Przejdź do artykułów autora
Zamknij

Koszyk