• Odbierz prezent
Red Dev Studio jeszcze w czwartym kwartale rozpocznie produkcję największej gry w swoim portfolio o roboczej nazwie Project X

Red Dev Studio – notowany na NewConnect producent gier na platformy stacjonarne i mobilne kontynuuje przygotowania do rozpoczęcia produkcji dużego tytułu o roboczej nazwie Project X. Zgodnie z harmonogramem etap planowania gry zakończy się do 30 września br. Do tego czasu spółka sfinalizuje także budżet i finansowanie Projectu X. Aktualnie zespół pracuje nad wysokobudżetowym projektem – Lovecraft Tales, którego premiera planowana jest na drugi kwartał 2021 roku.

- Ze względu na duże zainteresowanie rynku tematem zapowiedzianej przez nas dużej produkcji pod roboczym tytułem – Project X, informujemy, że nie jest nim wysokobudżetowy projekt o nazwie Lovecraft Tales, nad którym pracujemy. – mówi Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio. – Dziś mogę zdradzić, że Project X będzie naszą największą produkcją. Tak jak zapowiadaliśmy, środki na realizację gry chcemy pozyskać od zewnętrznych inwestorów. Jej produkcję rozpoczniemy po zakończeniu prac nad grą Drill Deal, co według aktualnych planów powinno nastąpić do końca września br. – dodaje.

W czerwcu br. Red Dev Studio podpisało list intencyjny ze studiem No Gravity Games na stworzenie i wydanie produkcji Lovecraft Tales. To mroczny projekt, osadzony we wszechświecie Lovecrafta, który przeniesie graczy do świata przygody w półotwartym świecie. Fabuła gry inspirowana jest Szeptem w ciemności H.P Lovecrafta. Gra zostanie wydana w drugim kwartale 2021 roku na platformie Steam, w następnej kolejności dostępna będzie w wersji na konsole Nintendo Switch. Budżet projektu to ok. 250 tys. zł.  – Gra umożliwia nam wygenerowanie istotnych przychodów, a co równie ważne, daje unikalną szansę nabycia nowych kompetencji przydatnych w produkcji kolejnych tytułów, w tym Project-u X. Niewątpliwie oba tytułu będą ,,perełkami’’ w naszym portfolio. – mówi prezes spółki.

Red Dev Studio konsekwentnie realizuje strategię zakładającą dywersyfikację źródeł przychodów poprzez wprowadzanie w kolejnych miesiącach do sprzedaży co najmniej jednej nowej własnej gry. Ponadto studio ma w planach stworzenie portfolio co najmniej 12 niskobudżetowych gier oraz tworzenie w każdym kolejnym roku 1-2 gier o budżecie w przedziale od 100 do 150 tys. zł, a także możliwość produkcji gier współfinansowanych przez osoby trzecie.

***

Red Dev Studio SA to spółka gamingowa założona w 2016 roku przez Wojciecha Sypko. Firma produkuje gry na platformy stacjonarne i mobilne. Strategią spółki jest dywersyfikacja źródeł przychodów poprzez stworzenie portfolio kilkunastu niskobudżetowych gier, które będą równolegle w sprzedaży na kilku platformach elektronicznej dystrybucji gier (m.in. Nintendo Switch, Steam). Spółka zakłada tworzenie w każdym kolejnym roku co najmniej 12 gier niskobudżetowych, co oznacza premierę nowej gry w każdym miesiącu oraz 1-2 gier o budżecie produkcyjnym powyżej 100 000 zł. Studio na bieżąco poszukuje nowych sposobów przedstawiania rozgrywki oraz własnego stylu graficznego. Koncentruje młodych i ambitnych pasjonatów elektronicznej rozrywki, którzy mają już na koncie kilka wydanych gier. Produkcje spółki sprzedawane są na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem platform Nintendo, Steam, App Store oraz Google Play. Oprócz podstawowej działalności Red Dev Studio wykonuje także prace zlecone dla innych producentów, takie jak trailery i projekty gier.

Od 2019 roku Red Dev Studio jest notowane na rynku NewConnect.


Art Games Studio SA

Art Games Studio SA zostało założone w lipcu 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: Earthworms, Bad Dream: Fever oraz Escape Doodland. Spółka współpracując z 10 zespołami deweloperskimi, pracuje nad przygotowaniem i wydaniem kolejnych kilku gier, których premiery zaplanowane są na 2019 r. Produkty Spółki są sprzedawane na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, głównie za pośrednictwem dedykowanej platformy dystrybucyjnej Steam oraz Nintendo Switch. W planach jest rozszerzenie wydawania gier o IOS, Android i pozostałe typy konsol. Głównym założeniem prowadzonej działalności jest produkcja i dystrybucja kilku, nisko oraz średnio budżetowych i wysokomarżowych gier przez rozproszone niewielkie zespoły deweloperskie. Dzięki czemu maleje ryzyko operacyjne przy optymalnej reakcji na niespodziewane zdarzenia losowe występujące podczas produkcji projektów.

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk