Znana spółka z branży obuwniczej CCC przedstawiła raport dotyczący przychodów ze sprzedaży za kwiecień 2018 r. Były one o ponad 32% wyższe niż w kwietniu ubiegłego roku.
2 maja o godzinie 9.30 spółka CCC poinformowała w komunikacie o przychodach ze sprzedaży za kwiecień 2018 r. W tym okresie skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 455,4 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku o 32,5%.
W ujęciu za okres od stycznia do kwietnia 2018 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 1149,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie 2017 r. o 8%.
Na przedstawiony przez spółkę wynik złożyły się przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych i ze sprzedaży internetowej.
Przychody ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych
Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za kwiecień 2018 r. wyniosły ponad 346,7 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku o 24,1%. Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych w okresie od stycznia do kwietnia wyniosły około 839,7 mln zł i były niższe o 1,2% w stosunku do analogicznego okresu 2017 r.
Przychody ze sprzedaży internetowej
Przychody ze sprzedaży internetowej za kwiecień 2018 r. wyniosły 90,6 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku o 88%. W okresie od stycznia do kwietnia przychody ze sprzedaży internetowej wyniosły 259,2 mln zł i były wyższe o 63% w stosunku do analogicznego okresu 2017 r.
Na osiągnięte przez spółkę wyniki ucieszyli się inwestorzy, gdyż cena akcji CCC na dzisiejszej sesji rośnie o ponad 3%.