• Sklep
  • Odbierz prezent
Premiera nowej gry 7Levels do końca II kw. przyszłego roku

7Levels chce, by premiera nowej gry studia na konsolę Nintendo Switch odbyła się do końca drugiego kwartału 2019 roku - podali przedstawiciele spółki. Wcześniej spółka chce wydać na Switch grę zewnętrznego producenta.

"Jesteśmy na finalnym etapie naszej własnej produkcji - chcielibyśmy, by premiera obyła się do końca drugiego kwartału 2019 roku. Obecnie nad grą pracuje u nas 11 osób i 3-4 osoby, które stale z nami współpracują" - powiedział podczas konferencji Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.

Dodał, że łączny budżet gry będzie nieco wyższy niż w przypadku poprzedniej produkcji, "Castle of Heart" i wyniesie 1,2-1,6 mln zł.

Łącznie w 2019 roku spółka chce wydać trzy gry: poza nową, własną produkcją, do graczy mają trafić dwie pozycje stworzone przez zewnętrznych producentów. W obu przypadkach spółka odpowiedzialna będzie za wykonanie wersji gier na konsolę Nintendo Switch.

Pierwsza z planowanych premier wydawniczych, "Warplanes: WW2 Dogfight", ma mieć premierę przed własną produkcją spółki. Jak podał zarząd 7Levels, prace są zaawansowane, a umowa zapewnia 7Levels udział w przychodach gry ze sprzedaży na konsoli Switch. Do tej pory "Warplanes: WW2 Dogfight" było dostępne na platformach mobilnych na urządzenia iOS i Android.

Spółka rozmawia o wydaniu na konsolę Nintendo kolejnych gier.

"Prowadzimy rozmowy z kilkoma producentami, w jednym przypadku są one zaawansowane. Możliwe, że niedługo coś ogłosimy" - powiedział prezes Paweł Biela.

Przedstawiciele 7Levels podali, że przychody poprzedniej gry studia - wydana w marcu na Nintendo Switch "Castle of Heart" - nie pokryły do tej pory kosztów produkcji, które wyniosły ok. 1 mln zł. Dodali, że liczą na poprawę sprzedaży w związku z premierą gry na rynku japońskim, która będzie miała miejsce 29 listopada.

"Japonia to ok. 30 proc. rynku Nintendo Switch - sprzedało się tam dotąd 5-6 mln tych konsol" - powiedział prezes.

7Levels to producent i wydawca gier na konsolę Nintendo Switch. Od czerwca spółka jest notowana na rynku NewConnect.

 

 


PAP

Polska Agencja Prasowa Spółka Akcyjna – publiczna agencja prasowa, jedyna państwowa agencja informacyjna w Polsce. Zgodnie ze statutem do jej zadań należy uzyskiwanie i przekazywanie odbiorcom rzetelnych, obiektywnych i wszechstronnych informacji z kraju i z zagranicy. Agencja jest także zobowiązana do upowszechniania stanowiska Sejmu, Senatu, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej i Rady Ministrów, a także umożliwia innym naczelnym organom państwa prezentowanie swoich stanowisk w ważnych sprawach państwowych.

Przejdź do artykułów autora
Zamknij

Koszyk