• Odbierz prezent
Ponad 20 proc. wzrostu przychodów Plantwear w III kwartale

Plantwear, lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w III kwartale 2020 r. odnotował 2 546 tys. zł przychodów oraz 305 tys. zł zysku netto. Przychody wzrosły r/r o ponad 20 proc. a wynik netto był prawie 5-krotnie lepszy. W minionym kwartale spółka rozpoczęła sprzedaż w Rumunii i dynamicznie zwiększała sprzedaż w nowym serwisie Giftbay.pl. W ostatnich tygodniach Plantwear przeprowadził się do nowej siedziby, dzięki czemu spółka jest w pełni gotowa do najlepszego okresu sprzedażowego w roku i spodziewa się znaczącego wzrostu przychodów w IV kwartale.

- Przed nami najgorętszy okres sprzedażowy w roku. Z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że jesteśmy na niego przygotowani – zarówno pod kątem logistyki, jak i stanu magazynów. Zamknięcie galerii handlowych z pewnością przełoży się na wzrost zainteresowania zakupami on-line – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

Nieustannie wzrasta popularność serwisu Giftbay.pl. Działająca od kwietnia br. platforma oferująca spersonalizowane prezenty oraz gadżety w III kwartale wypracowała 149 tys. zł przychodu. W najbliższych tygodniach spółka planuje uruchomienie rumuńskiej wersji serwisu – dobiegły końca prace związane z tłumaczeniem strony.

W minionym kwartale odbyła się przeprowadzka do nowej siedziby. Nowy zakład produkcyjny otwiera przed Plantwear szerokie możliwości rozwoju. Spółka zamierza zintensyfikować prace związane z rozwojem marek Plantwear Home i Plantwear Kids. Zapowiada także rozwój kolejnych marek, a także dalszą ekspansję geograficzną.

- Sytuacja rynkowa dla biznesów e-commerce jest sprzyjająca, dlatego zamierzamy maksymalnie wykorzystać nadchodzące tygodnie. Cieszymy się, że udało nam się zakończyć przeprowadzkę do nowej siedziby. Teraz czas na intensywną realizację naszych planów biznesowych – dodaje Ewelina Bury, wiceprezes zarządu.

O SPÓŁCE:

Plantwear - lider rynku lifestylowych akcesoriów drewnianych w Polsce, producent wysokiej jakości, unikatowych drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe. Poza działalnością biznesową, Plantwear koncentruje się na budowaniu relacji ze środowiskiem i społecznością w której działa. Ekologiczna filozofia, objawiająca się w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia większej liczny drzew niż wykorzystuje w produkcji, sprawia, że wokół marki tworzy się zaangażowana społeczność. Na początku stycznia 2020 r. Plantwear zadebiutował na rynku NewConnect.

 


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk