• Odbierz prezent
Polska firma rewolucjonizuje rynek napojów. aQuality poszerza grupę inwestorów

Według danych Nielsena rynek napojów bezalkoholowych w Polsce wart jest około 28 mld zł. Sprzedaż samej wody osiąga rocznie wartość około 4,4 mld zł. Sprawia to, że jest ona drugą największą kategorią dóbr szybkozbywalnych pod względem wartościowym. Polska firma aQuality proponuje rewolucję na tym rynku, uruchamiając produkcję urządzeń do mineralizowania wody i napojów na szeroką skalę.

Dzisiaj emisja akcji, za rok międzynarodowa sieć sprzedaży – taką zapowiedź składają właściciele aQuality

Firma posiada opatentowaną technologię, która umożliwia produkcję wody mineralnej o składzie takim jak wody pochodzące z najlepszych źródeł na świecie. Jej celem jest obecnie rozszerzenie grupy inwestorów. Następnym krokiem będzie uruchomienie masowej produkcji automatów vendingowych i rozbudowa sieci sprzedaży w Polsce i za granicą.

Innowacyjność naszego rozwiązania to nie tylko unikalna technologia pozyskiwania minerałów, a następnie mineralizacji wody i napojówmówi Andrzej Prus, jeden z właścicieli aQuality. – Mamy patent, który pozwala na produkcję napojów i wód mineralnych o składzie niespotykanym w powszechnie dostępnych wodach butelkowanych. Jednocześnie nasz projekt to odpowiedź na trendy i oczekiwania konsumentów związane z nabywaniem produktów wytwarzanych w sposób ekologiczny i z poszanowaniem zasobów naturalnych – dodaje.

Pomysł właścicieli aQuality stanowi innowacyjne rozwiązanie w obszarze produkcji i dostarczania wody mineralnej dla mieszkańców osiedli,

pracowników fabryk i biurowców, klientów centrów fitness, a także instytucji publicznych. W zależności od preferencji konsumenta, może on wybrać poziom zmineralizowania wody odpowiadający jego codziennemu zapotrzebowaniu na mikro- i makroelementy. Spośród dostępnych w jakości premium wód, znajdziemy te z minerałami pochodzącymi m.in. z Morza Martwego, Sango z Okinawy i lodowców z doliny Hunza. Dla osób aktywnych aQuality System oferuje natomiast izotoniczne wody mineralne Hymalai.

Rynek napojów z roku na rok odnotowuje znaczne wzrosty sprzedaży

Niezależnie od miejsca zamieszkania coraz więcej konsumentów poszukuje dobrej jakości wody. Ten trend widoczny jest zwłaszcza tam, gdzie koszty jej produkcji są wysokie, a większość butelkowanych wód pochodzi z importu. – Nasz pomysł został bardzo entuzjastycznie przyjęty w Hiszpanii, a także na Malcie, która posiada niewielkie własne zasoby wody słodkiej – wyjaśnia wiceprezes firmy Monika Prus-Zielińska. Technologia, na którą posiadamy patent pozwala także na odsalanie wody morskiej, dzięki czemu mieszkańcy krajów takich jak Malta zyskają łatwy i szybki dostęp do świeżej i zdrowej wody mineralnej w jakości premium – dodaje.

aQuality otwiera się właśnie na nowych inwestorów, dzięki wsparciu których zostanie uruchomiona seryjna produkcja urządzeń. Przewagą projektu jest brak bezpośredniej konkurencji oraz duży rynek docelowy w Polsce i za granicą. Produkty firmy aQuality promują również zachowania pro-ekologiczne (rezygnacja z butelek plastikowych) oraz świadomość zdrowotną (wpływ składników mineralnych na organizm człowieka). Więcej o projekcie można dowiedzieć się TUTAJ.

***

Informacje uzupełniające:

 

aQuality SA. to polska spółka produkująca urządzenia zapewniające nieograniczony dostęp do wody w jakości premium, zawierającej kompleksy minerałów z najlepszych źródeł na świecie oraz napojów przygotowywanych bezpośrednio u klienta (soków naturalnych, napojów izotonicznych i energetycznych).


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk