• Sklep
  • Odbierz prezent
PKO BP promuje się na setną rocznicę
Z artykułu dowiesz się:

- W jakim celu powstała nowa kampania reklamowa PKO BP

PKO Bank Polski przedstawił nowy sport reklamowy, powiązany z przypadającą na 2019 rok setną rocznicą powstania. Tytuł spotu to „Kluczowe decyzje”. Pierwsza tego typu reklama ma zapoczątkować nowy blok promoccyjny PKO BP.

 

„Kluczowe decyzje” to nowy spot reklamowy, który powstał z okazji nadchodzącej w przyszłym roku setnej rocznicy powstania Powszechnej Kasy Oszczędnościowej Banku Polskiego. Nowa akcja reklamowa PKO BP związana jest także z tegoroczną rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości. Reżyser spotu – Tomasz Bagiński (znany z wielu krótkometrażowych produkcji) chciał przedstawić rolę największego polskiego banku w całej historii Polski po 1918 roku. Tomasz Bagiński komentuje swoją najnowszą produkcję dla wirtulanychmediów.pl:

„Po pierwsze, chcieliśmy odbić się od prostej rzeczy: od tego, jak decyzje determinują przyszłość. Po drugie - mówimy o PKO Banku Polskim, największym banku w naszym kraju, więc nie ma powodu, by nie mówić o polskości. Warto umieścić motyw decyzji w trochę czarodziejskiej, ale jednak Polsce. Przedstawiamy tradycyjną, wielopokoleniową rodzinę, stawiamy na szlacheckie akcenty”.

Jak mówią producenci, spot łączy w sobie elementy science fiction i polskiej tradycji. Reklama PKO BP może zarówno znaleźć aprobatę jak i krytykę. Do tej pory byliśmy przyzwyczajeni do zupełnie innego wymiary reklam PKO BP. Od tej pory bank wyjdzie z nową kampanią, która tak jak w przypadku wielu innych banków nawiązuje do komfortu, poczucia bezpieczeństwa i stabilności finansowej. Żeby ocenić spot, najlepiej go obejrzeć i sprawdzić, czy faktycznie spełnia oczekiwania co do prawie stuletniej instytucji finansowej.


Estera Włodarczyk

Absolwentka dziennikarstwa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Interesuje się stosunkami gospodarczo-politycznymi oraz ich wpływem na światową ekonomię.

Przejdź do artykułów autora
Zamknij

Koszyk