• Odbierz prezent
Pakiet Pomocowy dla małych i średnich firm w Santander Bank Polska

Santander Bank Polska przygotował kolejne udogodnienie dla swoich klientów – małych i średnich firm. Od teraz klienci, którzy zawiesili działalność gospodarczą nie zapłacą za wybrane opłaty i prowizje.

Od początku wybuchu epidemii w kraju, Santander Bank Polska aktywnie włączył się w pomoc dla firm. Teraz przygotował promocję dla tych klientów, którzy musieli zawiesić swoją działalność z powodu koronawirusa.

- Firmy potrzebują zróżnicowanego wsparcia w walce ze skutkami pandemii. Dla jednych rozwiązaniem jest skorzystanie z subwencji, aby utrzymać działalność i zatrudnienie. Inne decydują się na czasowe zawieszenie działalności, licząc na szybki powrót do normalności. Każda branża jest w innej sytuacji, ma nieco inne potrzeby, dlatego w Santander Bank Polska przygotowaliśmy szeroki pakiet pomocowy, nie tylko dla kredytobiorców. Obecnie wprowadzamy kolejne udogodnienia dla przedsiębiorców, którzy musieli zawiesić swoje działalności gospodarcze. Zwolnienie z wybranych opłat i prowizji to realne oszczędności dla naszych klientów. Jako odpowiedzialny bank, chcemy im pomóc w obecnej, trudnej sytuacji – mówi Adrian Kaczmarek, menedżer segmentu MŚP w Santander Bank Polska.

 

Jeśli klient zawiesi działalność gospodarczą w którymkolwiek z miesięcy od marca do lipca 2020 roku i będzie to ujawnione w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS), wystarczy, że zgłosi ten fakt do banku, aby zawiesić pobieranie opłat. Może też przedstawić w banku dokument, który poświadcza zawieszenie działalności.

Santander Bank Polska przez 3 miesiące nie będzie pobierać opłaty za:

  • prowadzenie konta oraz za transakcje: przelewy krajowe w systemie ELIXIR, Exspress ELIXIR, Sorbnet, BlueCash, wpłaty i wypłaty gotówkowe, polecenia zapłaty, wyciągi, zlecenia stałe,
  • karty debetowe wydane do konta firmowego: Visa Business Electron, MasterCard Business Debit,
  • abonament za usługi i dodatkowych użytkowników bankowości elektronicznej: Mini Firma, Moja Firma Plus, iBiznes24.

Pakiet Pomocowy Santander Bank Polska dla małych i średnich firm obejmuje ponadto:

  • Wnioskowanie o subwencję z Tarczy Finansowej PFR – dotychczas (wg. Stanu na 18 maja 2020) do klientów Santander Bank Polska trafiło 4,1 mld zł dotacji
  • Odroczenie raty kapitałowej na 3 lub 6 miesięcy kredytowych i leasingowych
  • Automatyczne przedłużenie kredytu w rachunku bieżącym o 2 miesiące zapadających w najbliższym czasie kredytów w rachunkach bieżących
  • Zwolnienie z opłaty za Firmowe Konto Godne Polecenia na 3 miesiące, po spełnieniu warunków. Bank znosi warunek przelewu do ZUS, zwalniając z opłaty miesięcznej za Firmowe Konto Godne Polecenia. Opłata nie zostanie pobrana tym klientom, którzy w styczniu lub w lutym 2020 r. opłacili z Firmowego Konta Godnego Polecenia składkę ZUS lub otworzyli konto w lutym, marcu lub kwietniu 2020 roku. Po spełnieniu jednego z tych dwóch warunków Bank automatycznie zwolni z opłaty za prowadzenie konta na 3 miesiące (marzec, kwiecień, maj).
  • Zdalne zamawianie terminala POS. Terminal można zamówić przez formularz na stronie lub telefonicznie na infolinii 1 9999. Terminal można zamówić korzystając z programu Polska Bezgotówkowa – wtedy przez 12 miesięcy można z niego korzystać za darmo. Dla tych, którzy nie kwalifikują się do programu Santander Bank Polska przygotował promocję „Dostałem szóstkę”, w której klient nie płaci za terminal przez 6 miesięcy. Bank oferuje terminale mobilne, przenośne i stacjonarne
  • Zwiększenie do 100 zł limitu transakcji bezgotówkowych na kartach płatniczych bez PIN
  • Zawieszenie wybranych prowizji - Od 1 kwietnia 2020 r. do odwołania Santander Bank Polska nie pobiera wybranych prowizji kredytowych – za nieutrzymanie wpływów na rachunkach firmowych i za zarządzanie
  • Zawieszenie obniżania limitu w kredycie w rachunku bieżącym, jeśli do końca okresu spłaty pozostało więcej niż 3 miesiące
  • Wniosek do ZUS przez internet z Profilem Zaufanym
  • Gwarancje de minimis – do 80%, bez prowizji za udzielenie gwarancji
  • Infolinia InFakt - inFakt uruchomił infolinię dla klientów banku, na której otrzymają odpowiedzi na pytania dotyczące m.in.: rządowych rozwiązań osłonowych, zasiłków dla przedsiębiorców, zdalnej obsługi księgowej – pomoc można uzyskać mailowo santander@infakt.pl lub telefonicznie 22 307 80 10 (pon. – sob. w godzinach 7:00-22:00).

Regulamin Promocji „Przez 3 miesiące bez opłat dla zawieszonych działalności” na www.santander.pl/_fileserver/item/1504123

Regulamin promocji „Dostałem szóstkę V” na https://static3.santander.pl/asset/r/e/g/regulamin-dostalem-szostke-V_97315.pdf

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A., na santander.pl i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na maj 2020.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk