• Odbierz prezent
Onlybio.life liderem na krajowym rynku ekologicznych kosmetyków

Onlybio.life, spółka zależna z Grupy Hub.Tech według analizy GfK Polonia opublikowanej w Pulsie Biznesu, piastuje miejsce lidera krajowego rynku bio-eko-wege kosmetyków. Eksperci badań opinii publicznej produktów konsumenckich wskazują na to, że do bydgoskiego producenta naturalnych kosmetyków oraz ekologicznych środków czystości należy blisko 10% rynku, którego wartość w ostatnich 12 miesiącach dynamicznie wzrosła ze 180 do 400 mln zł. Jest to m.in. efekt skutecznie realizowanych działań sprzedażowo-marketingowych spółki, dużych inwestycji w ekologiczny segment biznesu oraz sprzyjających trendów rynkowych.

To dla nas wielkie wyróżnienie, a zarazem potwierdzenie efektywnie realizowanej strategii rozwoju Onlybio.life

Pozycja lidera wiąże się również z dużymi wyzwaniami, nie sztuką jest samo jej osiągnięcie, a utrzymanie i sukcesywne umacnianie. Jest to rynek rosnący w zawrotnym tempie, którego imponujący wzrost jest m.in. wypadkową globalnych zmian wśród konsumentów. Ludzie coraz częściej zwracają uwagę na środowisko oraz rozwiązania, produkty, które nie są wyłącznie bio „na papierze”, a rzeczywiście niosą za sobą ekologiczną wartość – podkreśla Marcin Pawlikowski, wiceprezes Grupy Hub.Tech.

W 2020 r. spółka przeprowadziła liczne inwestycje dające podstawy do dynamicznego tempa wzrostu Onlybio.life w bieżącym roku m.in. ukończenie budowy Centrum Badawczo-Rozwojowego, optymalizacja kanałów dystrybucji, zwiększenie mocy produkcyjnych, poziomu zapasów oraz ilości zatrudnionych osób. Bydgoska grupa opracowuje także w ramach InventionBio innowacyjne rozwiązania w biotechnologii dla przemysłu kosmetycznego. Po wygranej w prestiżowym, międzynarodowym konkursie The Cosmetic Victories, została dostrzeżona przez francuski oddział dystrybutora surowców kosmetycznych, co może otworzyć jej drogę do dużych zagranicznych koncernów branżowych.

Oprócz walki na polu czysto sprzedażowym,

poświęcamy wiele środków na dział badań i rozwoju. Widzimy tutaj niezagospodarowane pole oraz duży potencjał naszych rozwiązań, które mogą znaleźć globalne zastosowanie. Inwestujemy również dużo w marketing samych produktów, doceniamy siłę mediów, szczególnie social media. Jest to kanał, w którym mocno rośniemy, a dotarcie i interakcja z klientem jest tam nieporównywalnie większe – zaznacza Marcin Pawlikowski.

Rynkowy lider działa również aktywnie w obszarze marketingu produktowego w social media (TikTok, Instagram, Facebook), gdzie łączna ilość obserwujących profile spółki wynosi ponad 270 tys. osób. W kampaniach promocyjnych produktów brały udział influencerki znane zarówno z tradycyjnych mediów: Joanna Krupa, Barbara Kurdej-Szatan, ale także bardzo rozpoznawalne twarze w środowisku internetowym: Weronika Sowa, Lexy Chaplin czy Mary Jeleniewska.

Grupa Hub.Tech wraz z InventionBio zamierza zadebiutować równolegle na rynku głównym GPW w 2021 r.

....

O Spółce:

HUB.TECH S.A. (dawniej Boruta-Zachem S.A.) prowadzi działalność, która skupiona jest na trzech głównych obszarach:

  • produkcji ekologicznych środków powierzchniowo czynnych – biosurfaktantów, ekologicznych kosmetyków oraz produktów chemii gospodarczej opartych na biosurfaktantach i środkach naturalnych,
  • badaniach i rozwoju innowacyjnych rozwiązań biotechnologicznych,
  • produkcji barwników i pigmentów.

Grupa jest pierwszym w Polsce producentem środków chemii gospodarczej i produktów kosmetycznych na bazie biosurfaktantów. Działalność jest realizowana dzięki własnym laboratoriom oraz z wykorzystaniem nowoczesnych linii produkcyjnych. Produkty wytwarzane w ww. technologii sprzedawane są pod dwiema markami: OnlyBio – oferująca produkty przeznaczone do higieny i pielęgnacji ciała dorosłych oraz dzieci od pierwszego dnia życia oraz OnlyEco – oferująca ekologiczne środki czystości.

Jednocześnie firma jest uznanym producentem barwników, pigmentów, rozjaśniaczy optycznych oraz innych środków chemicznych.

Od 2014 r. HUB.TECH S.A. jest spółką notowaną na rynku NewConnect.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk