• Odbierz prezent
Nowości w bankowości internetowej i mobilnej Santander Bank Polska

Nowością w bankowości internetowej Santander Bank Polska jest „Poradnik cenowy” dla klientów z Kontem Jakie Chcę i kartą Dopasowaną. W „Ustawieniach” udostępniona została nowa sekcja „Bezpieczeństwo”, a Kantor Santander będzie działać całodobowo. Wkrótce zostaną wprowadzone również zmiany w aplikacji Santander mobile.

Bank systematycznie wprowadza udogodnienia w swojej bankowości internetowej i mobilnej, aby były one jak najwygodniejsze dla klientów. Tworzone są także nowe możliwości, które ułatwiają zdalne bankowanie.

„Poradnik cenowy”, to nowa strona w bankowości internetowej dla klientów, którzy korzystają z Konta Jakie Chcę oraz z karty Dopasowanej. Poradnik zawiera podpowiedzi, jak można zaoszczędzić na opłatach bankowych. Drobne oszczędności są w szczególności ważne dla tych klientów, którzy,
z powodu pandemii, utracili częściowo swoje dochody.

Nowością jest także sekcja „Bezpieczeństwo” z ustawieniami dotyczącymi logowania i potwierdzania transakcji oraz innych dyspozycji. Pozostałe funkcjonalności również zaprojektowano inaczej: w jednym miejscu zebrane zostały ustawienia dotyczące transakcji i układu serwisu, by nawigacja była jeszcze bardziej wygodna dla klientów.

Dodatkowo, zmienia się dostępność Kantoru Santander – bank wprowadził promocję, w której wymiana walut będzie dostępna całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Dotyczy to nie tylko transakcji wymiany tu
i teraz, ale również składania i realizowania zleceń planowanych (jednorazowych i stałych) oraz zleceń warunkowych.

Większa funkcjonalność kanałów zdalnych

W nowej wersji Santander internet zmodyfikowano wygląd i układ „Pulpitu” oraz zakładki „Oferta banku”, do „Programu poleceń” dodano m.in. informacje o warunkach, które trzeba spełnić, aby przystąpić do programu. W przebudowanej zakładce „Ustawienia” znajdują się teraz podpowiedzi, jak zwiększyć limit przelewów oraz link do połączenia z Doradcą online.

Wkrótce bank wprowadzi zmiany w aplikacji Santander mobile. Zmieni się nawigacja, aby opcje płatności, kontakt i oferta były na dole ekranu, w „zasięgu kciuka”.

Nowością będą również przelewy walutowe w 24 walutach do dowolnej osoby, także poza Unię Europejską.

Więcej na temat zmian https://www.santander.pl/klient-indywidualny/bankowosc-internetowa/nowosci-bankowosci-internetowej-mobilnej

Z bankowości internetowej Santander internet na koniec marca korzystało 2,6 mln (+9% r/r) klientów, z czego 1,6 mln z aplikacji mobilnej (+17% r/r). W I kwartale zrealizowali oni 25 mln transakcji w bankowości mobilnej, tj. o 65% więcej niż przed rokiem.

Promocja „Kantor Santander 24/7” trwa od 16 maja do 30 listopada 2020 roku. Jej organizatorem jest Santander Bank Polska S.A. Regulamin promocji znajduje się na stronie banku.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Konto Jakie Chcę jest rachunkiem płatniczym. Santander Internet, bankowość internetowa i Santander mobile usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A., na santander.pl i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na maj 2020.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk