• Odbierz prezent
Nowości w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska

Klienci Santander Bank Polska mogą korzystać z nowych funkcji w aplikacji mobilnej banku i bankowości internetowej. To m.in. zmiany w usłudze Doradcy online i możliwość samodzielnej zmiany hasła.

Nowe funkcje w Doradcy online

Użytkownicy zalogowani do aplikacji Santander mobile po napisaniu wiadomości do Doradcy online mogą teraz zamknąć okno czatu i powrócić do niego w dowolnym, dogodnym dla nich momencie. Dodatkowo od teraz mają też dostęp do pełnej historii rozmów z doradcą. Natomiast niezalogowani użytkownicy, po zakończeniu chatu, będą mogli pobrać jego treść z systemu i zapisać na dysku. Z danych Santander Bank Polska wynika, że miesięcznie około 60% osób korzystających z live chata łączy się z konsultantem banku poprzez aplikację mobilną.

Nowa funkcja pozwoli na jeszcze większą przejrzystość i elastyczność w kontakcie z bankiem. Klienci często załatwiają wiele spraw jednocześnie, czasami muszą też przerwać rozmowę i wrócić do innych obowiązków, bądź zwyczajnie utracą połączenie z internetem. Teraz mogą wrócić do doradcy Santander Bank Polska w dogodnym momencie, a cała rozmowa zostanie zapisana w systemie – dzięki temu nie muszą zaczynać całego procesu od nowa.

Po zakończeniu rozmowy i kliknięciu w przycisk „Pliki i linki” klienci banku, którzy korzystają z aplikacji mobilnej, zobaczą przesłane przez doradcę załączniki z przydatnymi informacjami.

Samodzielna zmiana hasła do bankowości internetowej

Od teraz użytkownicy aplikacji mobilnej banku, przy użyciu PIN-u mobile, będą mogli również samodzielnie zmienić hasło do bankowości internetowej. W tym celu wystarczy wejść w opcję „Zmiana hasła” w sekcji „Ustawienia”.

Jak wynika z corocznego badania Związku Banków Polskich „Cyberbezpieczny Portfel 2020”, 88% Polaków uważa, że bezpieczeństwo w sieci jest bardzo ważne. Jednocześnie jedynie 49% badanych w ciągu ostatniego roku zmieniło hasło do bankowości elektronicznej, a 38% nie przeprowadziło takiej operacji. W bankowości mobilnej, w tym samym okresie, hasło zmieniło 39% badanych, a 34% tego nie zrobiło[1].

W trosce o bezpieczną bankowość internetową i mobilną

W obliczu rosnącej w okresie pandemii fali cyberprzestępstw Santander Bank Polska zintensyfikował działania, aby przestrzegać swoich klientów przed niebezpieczeństwami w sieci.

Bank przypomina także, aby nie instalować aplikacji z linków nadesłanych smsem, przez komunikatory czy też pocztę elektroniczną. Podczas instalowania aplikacji należy przyjrzeć się wymaganym przez nią uprawnieniom i być szczególnie ostrożnym wobec programów, które chcą pobierać pliki z nieznanych źródeł. Aplikacja Santander mobile ma ponad 1 mln pobrań w Google Play oraz ponad 125 tys. opinii. Przy pobieraniu aplikacji warto zatem zwrócić uwagę na liczbę pobrań przez innych użytkowników.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk