• Odbierz prezent
Nowa współpraca PR między marką Yvette i Agencją Commfort Public & Trade Relations
fot. freepik.com

Agencja Commfort Public & Trade Relation od marca 2021 roku odpowiada za media relations marki z odzieżą luksusową dla kobiet Yvette. Do zadań agencji należą kontakt z mediami, prowadzenie strategii komunikacji oraz biura prasowego klienta.

Koordynacją projektu zajmie się Katarzyna Dębicka, CEO firmy oraz Monika Chodak, specjalista ds. PR. Współpraca została zawarta w wyniku rekomendacji.

O marce:

Marka Yvette powstała w 2018 roku z myślą o tworzeniu ubrań dla kobiet pewnych siebie, które nie mają obaw przed podkreślaniem własnej kobiecości. W ofercie sklepu znajdują się między innymi kombinezony, bluzki oraz komplety dresowe , a wszystko uszyte jest z najlepszej jakości materiałów, z olbrzymią dbałością o szczegół. Każda kolekcja Yvette jest ukłonem w stronę kobiecego piękna, które może mieć wiele twarzy - stąd w sklepie znajdują się zarówno koktajlowe kreacje, jak i bardziej casualowe propozycje.

Więcej informacji o marce można znaleźć na https://yvette.store/, a także na Instagramie https://www.instagram.com/yvette.store/ oraz stronie FB sklepu https://www.facebook.com/YvetteStore.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk