• Odbierz prezent
Nowa platforma marketplace odpowiada już za ponad 25 procent przychodów Skinwallet

Skinwallet, pierwsza spółka z sektora e-sportowego notowana na warszawskiej giełdzie, przedstawiła efekty działalności uruchomionej 5 października br. platformy Skinwallet Market. Po dwóch tygodniach funkcjonowania udział platformy w ogólnych przychodach spółki wyniósł ponad 25 procent.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników, jakie osiągnął Skinwallet Market. Są one w pełni zgodne z naszymi założeniami – informuje Kornel Szwaja, prezes Skinwallet. - To jasne potwierdzenie, że przyjęta przez nas strategia marketingowa jest skuteczna. Skinwallet Market wygenerował ponad 25 procent sumy przychodów odnotowanych przez nas od czasu uruchomienia platformy do zamknięcia podsumowania, czyli w dniach 5-19 października. Naszym celem jest, aby w perspektywie najbliższych tygodni udział przychodów Skinwallet Market doszedł do poziomu 40-50 procent i chcemy utrzymać taką tendencję wzrostową w kolejnych tygodniach. W związku z tym kontynuujemy intensywne działania marketingowe. Równolegle pracujemy nad otwarciem platformy na nowych sprzedawców, co będzie kolejnym istotnym krokiem w rozwoju działalności spółki – komentuje Szwaja.

Fani e-sportu mogą aktualnie dokonywać za pośrednictwem platformy transakcji kupna, a do końca roku platforma zostanie rozbudowana o funkcjonalności umożliwiające bezpośredni handel pomiędzy użytkownikami.

- Uruchomienie tzw. two-sided marketplace, czyli platformy umożliwiającej zawieranie transakcji bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, otworzy nas na kilkunastokrotnie większy rynek i pozwoli na pełne wykorzystanie potencjału Skinwallet – dodaje Szwaja.

Poza marketplace, spółka oferuje użytkownikom również drugi produkt - platformę działającą w modelu instant, przeznaczoną do obrotu dobrami cyfrowymi z gier takich jak CS:GO, Dota 2 czy Team Fortress 2. Skinwallet Instant daje możliwość natychmiastowej wyceny i sprzedaży dóbr cyfrowych będących w posiadaniu użytkowników. Uruchomienie własnego marketplace pozwala spółce na zaspokojenie również innych potrzeb użytkowników tej platformy, a także umożliwia zniwelowanie kosztów związanych z odsprzedażą przedmiotów nabytych przez Skinwallet w ramach platformy Instant, co w konsekwencji wpłynie na zwiększenie zysków spółki.

Działająca od 2019 roku platforma Skinwallet to jeden z największych serwisów skupujących dobra cyfrowe z gier metodą mass-deposit (tj. w sposób pozwalający na sprzedaż wielu przedmiotów równocześnie) na rynku oraz największa polska strona zajmująca się handlem takimi aktywami. Spółka zadebiutowała na NewConnect 2 września br.

O spółce:

Skinwallet jest właścicielem platform do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, funkcjonujących w dwóch modelach: instant oraz marketplace. Skinwallet Instant umożliwia użytkownikom pozyskanie natychmiastowej wyceny i sprzedaż dóbr cyfrowych za pieniądze. Skinwallet Market docelowo umożliwiać będzie handel wirtualnymi przedmiotami z gier bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, obsługując zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży. Najważniejszym rynkiem aktywności spółki jest gra Counter-Strike: Global Offensive, jednak platformy obsługują również handel przedmiotami z gier Dota 2 oraz Team Fortress 2.

Spółka Skinwallet powstała w ramach funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Od 2 września br. jest notowana na rynku NewConnect.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk