Notowana na NewConnect spółka gamingowa Jujubee pod koniec kwietnia poinformowała o rozpoczęciu prac nad grą strategiczną, w której gracz będzie prowadził wirtualną walkę z pandemią koronawirusa. Gra COVID: The Outbreak miała premierę w piątek. Niestety, nie można zaliczyć jej do udanych - wygląda na to, że gra Jujubee bardziej zainteresowała akcjonariuszy niż graczy, zaś na poniedziałkowej sesji akcje spółki tracą ponad 9% w reakcji na słaby odbiór najnowszej produkcji.
Gra COVID: The Outbreak miała swoją premierę na platformie Steam w piątek 29 maja i mimo pozytywnych ocen (95% z 21 recenzji) nie cieszy się zainteresowaniem graczy. Mimo, że dokładna liczba osób, które ją kupiło nie jest znana, to statystyki nie pozostawiają złudzeń - mimo medialnego zainteresowania i wzrostu kursu akcji samej spółki po ogłoszeniu gry (niemal 20%, do 8,0000 PLN), nie udało się zachęcić graczy do jej pobrania.
Świadczą o tym niewielka liczba recenzji (zaledwie 21 po trzech dniach od premiery), a także minimalna liczba jednoczesnych graczy, zarówno w czasie rzeczywistym (pomiędzy 8 a 10), jak i szczytowa (31 osób).
Reakcja akcjonariuszy na słaby odbiór najnowszej produkcji Jujubee jest równie gwałtowna jak na jej ogłoszenie, ponad miesiąc temu. Tym razem jednak kurs akcji mocno spada, aktualnie do poziomu 7,1800 PLN, czyli o ponad 9%. Przed ogłoszeniem premiery COVID: The Outbreak kurs Jujubee wynosił 6,8400 PLN (29 kwietnia), co wskazuje na to, że wzrosty zostały niemal całkowicie zniwelowane przez dzisiejszą reakcję spadkową.