• Odbierz prezent
NewConnect coraz bliżej Mazurska Manufaktura S.A. startuje z drugim etapem kampanii crowdinvestingowej. Liczy na kolejne 2,2 mln zł

Mazurska Manufaktura S.A., producent mocnych alkoholi kraftowych oraz środków dezynfekujących, rozpoczęła drugi etap kampanii crowdinvestingowej, która potrwa maksymalnie do 27 listopada br. Spółka wyemitowała w ramach oferty publicznej kolejną transzę akcji serii E o wartości 2,2 mln zł. Warunki oferty są prezentowane na platformie CrowdConnect.pl. Cele przeznaczenia środków pochodzących z emisji akcji to rewitalizacja zabytkowego browaru w Szczytnie, którego Spółka jest właścicielem oraz uruchomienie produkcji legendarnego na Warmii i Mazurach piwa Jurand. Jeszcze w tym roku Mazurska Manufaktura S.A. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji Spółki do obrotu zorganizowanego na rynku NewConnect.

Mazurska Manufaktura S.A. to rodzinna firma, która rozwija na polskim rynku dwie marki: Mazurską Manufakturę Alkoholi, specjalizującą się w produkcji rzemieślniczych alkoholi mocnych klasy premium, oraz MM Hygienic, oferującą środki biobójcze i dezynfekujące. Spółka nabyła ponad 100-letni, zabytkowy Browar w Szczytnie, na unowocześnienie którego pozyskała ponad 2,54 mln zł z emisji akcji reklamowanej w ramach ubiegłorocznej kampanii crowdfundingowej oraz 1,45 mln zł z emisji akcji oferowanych w ramach oferty prywatnej wśród swoich dotychczasowych akcjonariuszy. Dzięki środkom pozyskanym z emisji akcji, firma unowocześniła i doposażyła zakład w Szczytnie, rozbudowała portfolio o nowe produkty kraftowe, a także – jako receptę na walkę z pandemią – uruchomiła wspomnianą markę MM Hygienic. – Ostatnie miesiące to czas ciężkiej pracy, licznych inwestycji i wyzwań związanych m.in. z koronawirusem. Nasze wysiłki się opłaciły – możemy się dzisiaj pochwalić dobrymi wynikami finansowymi – 3. kwartał 2020 roku zakończyliśmy z zyskiem na poziomie 1,9 mln zł. Aż do 2 mln litrów alkoholu rocznie zwiększyły się z kolei możliwości produkcyjne naszego zakładu – mówi Jakub Gromek, prezes zarządu Mazurskiej Manufaktury S.A.

Warunki emisji akcji i benefity dla akcjonariuszy

Po zakończonym sukcesem pierwszym, zamkniętym etapie emisji, w którym Spółka pozyskała zapisy na akcje serii E o wartości 2,2 mln zł, Mazurska Manufaktura S.A. rozpoczęła ofertę publiczną akcji na platformie Crowdconnect.pl. Cena emisyjna każdej akcji wynosi 35 zł. Minimalny poziom jednorazowego zapisu na akcje w drugiej transzy zapisów to 29 akcji. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Dom Maklerski INC S.A. Oferta publiczna akcji serii E potrwa maksymalnie do 27 listopada lub do czasu przyjęcia zapisów na wszystkie akcje oferowane przez Spółkę. Środki pozyskane z emisji mają wesprzeć Mazurską Manufakturę S.A. w rewitalizacji browaru w Szczytnie oraz uruchomieniu produkcji legendarnego na Warmii i Mazurach piwa Jurand – co, zgodnie z zapowiedziami, ma nastąpić na przełomie I i II kwartału 2021 roku. Za złożenie zapisów na akcje Mazurskiej Manufaktury S.A. są dla akcjonariuszy przewidziane dodatkowe benefity zależne od liczby nabytych akcji. Wśród nich znajdują się: limitowana wersja wódki Bielik z dedykacją, imienna cegiełka w „Hall of fame” w Browarze w Szczytnie, zestaw smakowych kraftów czy wysyłka nowości produktowych.

NewConnect coraz bliżej

Emisja akcji serii E stanowi ostatnią okazję na zakup akcji Mazurskiej Manufaktury S.A. przed planowanym debiutem giełdowym - jeszcze w tym roku spółka chce złożyć niezbędne dokumenty na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. w celu dopuszczenia akcji do obrotu zorganizowanego. Mimo zapowiadanego wejścia na rynek NewConnect najwięksi akcjonariusze spółki, posiadający łącznie 86 proc. akcji spółki, podpisali lock up aż do czerwca 2022 roku.

Więcej informacji na temat emisji akcji tej spółki można znaleźć na: http://emisja.mazurskamanufaktura.pl/

Mazurska Manufaktura S.A. to rodzinna firma specjalizująca się w produkcji wysokoprocentowych alkoholi rzemieślniczych klasy premium. Wśród flagowych produktów firmy można wymienić wódkę Bielik – rzemieślniczy produkt klasy premium, jak również Wódkę z Mazur stanowiącą wizytówkę regionu oraz serię kraftowych nalewek. W lipcu 2019 roku spółka pozyskała w ramach emisji publicznej akcji, reklamowanej na jednej z platform crowdfundingowych 2,54 mln zł od ponad 1000 nowych akcjonariuszy.

Powyższy materiał ma jedynie charakter marketingowy, a wszystkie informacje mogące stanowić podstawę decyzji o złożeniu zapisu na akcje Mazurskiej Manufaktury S.A. zawarte są wyłącznie w Dokumencie Informacyjnym dostępnym na stronie emitenta - http://emisja.mazurskamanufaktura.pl/


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk