W amerykańskim Seattle rozpoczyna się dzisiaj czterodniowy PAX West. To jedna z największych gamingowych imprez, na której nie zabraknie także polskich twórców. Wśród nich swoją obecność deklaruje Movie Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier. Spółka pojawi się na targach głównie w celach biznesowych, z nastawieniem na prywatne spotkania z partnerami sprzedażowymi i mediami.
Amerykańskie targi to jedna z licznych imprez wpisanych w tegoroczny kalendarz wydarzeń Movie Games. W tym roku przedstawiciele spółki byli obecni na Pax East w Bostonie, Digital Dragons w Krakowie, EVA Cordoba w Argentynie czy Gamescom w Kolonii. W odróżnieniu od poprzedniego roku, Movie Games przybrało inne podejście do wydarzeń branżowych.
- W poprzednim roku intensywnie promowaliśmy nasze produkcje bezpośrednio wystawiając się na wielu targach takich jak China Joy, Pax East, Pax West, Gamescom czy PGA. W tym roku większość branżowych wydarzeń przypadła na najintensywniejszy dla nas czas – na ten rok przewidujemy jeszcze kilka premier, zatem cały zespół skupiony jest na produkcji i realizacji strategii marketingowej opartej głównie o działania online. W związku z aktywną obecnością w poprzednich latach, a także stałym nawiązywaniu nowych kontaktów, mamy ogromny komfort mogąc pozwolić sobie na udział w tegorocznych targach jedynie w celach biznesowych. Podczas Pax West szykuje nam się kilka interesujących spotkań z potencjalnym partnerami sprzedażowymi i mediami – mówi Maciej Miąsik, Wiceprezes Movie Games, obecny na Pax West.
Głównym celem obecności Movie Games na Pax West 2019 jest poszerzanie sieci sprzedażowej istniejących i zapowiedzianych tytułów, zebranie informacji pozwalających na optymalizację działań promocyjnych i sprzedażowych, a także promowanie produkcji The Beast Insidie i Alaskan Truck Simulator.
- Za nami już kilka dużych spotkań, w tym jedno z kluczowych – spotkanie z Valve. Traktujemy Valve jako naszego głównego partnera sprzedażowego, przede wszystkim przez wzgląd na ich globalny zasięg, jasną politykę promocji i przejrzystość zasad współpracy. Podczas rozmów w siedzibie Spółki mieliśmy okazję dowiedzieć się więcej o nadchodzących zmianach w sklepie, skuteczności algorytmów wyszukiwania i prezentacji gier, a także rosnącej automatyzacji narzędzi promocyjnych. Cała wiedza omawiana była w kontekście nadchodzących premier Movie Games – dodaje Maciej Miąsik.
Movie Games obecne będzie na targach do poniedziałku. W tym czasie spółkę czekają liczne spotkania, a efekty tych z mediami śledzić można zarówno w zagranicznej prasie, jak i w serwisach takich jak Twitch czy You Tube. Zamieszczane w nich będą nowe materiały z promowanej aktualnie produkcji The Beast Inside.
O Spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.
Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.