• Odbierz prezent
Mousetrap Games wchodzi na rynek chiński. Kot z bazooką wyrusza na podbój świata

Wrocławskie studio gamingowe Mousetrap Games wchodzi na chiński rynek ze swą grą Rocat Jumpurr. Będzie ona dostępna w chińskich sklepach z aplikacjami mobilnymi.

 

Za sprawą współpracy z wydawcą APPTUTTI, gra wrocławskiego studia Mousetrap Games, zatytułowana „Rocat Jumpurr” jest dostępna w chińskich sklepach z aplikacjami mobilnymi. Chiny są największym rynkiem gier mobilnych na świecie. Kraj ten może pochwalić się licznymi platformami dystrybucji gier i aplikacji mobilnych. Łącznie docierają one do ponad miliarda użytkowników. Należą do nich między innymi TapTap, 233 Playground oraz 3839 Games, gdzie od 21 stycznia można już pobrać Rocat Jumpurr, a w najbliższym czasie gra będzie dostępna w kolejnych sklepach.

Wydawca APPTUTTI specjalizuje się w wydawaniu gier w Chinach, zgodnie ze specyfiką azjatyckich platform. Rocat Jumpurr to mobilna platformówka z gatunku roguelite, w której gracz wciela się w kota z bazooką podróżującego przez różne kosmiczne światy.

Edward Mężyk – CEO Mousetrap Games powiedział: „Jesteśmy naprawdę dumni, że dostaliśmy szansę wejścia na ogromny chiński rynek z taką produkcją, jak Rocat Jumpurr. Włożyliśmy w tę grę wiele pracy i cieszymy się, że została ona doceniona. Wydawcy spodobało się połączenie takich aspektów, jak szalona mechanika i wyjątkowa strona wizualna, więc wierzymy, że może to być dobra droga do sukcesu gry na azjatyckim rynku.”

Studio Mousetrap Games zostało włączone do notowanej na rynku NewConnect grupy kapitałowej Oxygen w marcu ubiegłego roku.


Tatiana Pasich

Absolwentka psychologii oraz finansów i rachunkowości, inwestor indywidualny.

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk