• Odbierz prezent
MediaCom wygrywa przetarg na obsługę mediową Decathlon w Polsce

W ramach współpracy, agencja będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów offline i online.

Decathlon rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów, decydując się na nawiązanie współpracy z MediaCom Warszawa. Poprzednio obsługą marki zajmował się przez przeszło 15 lat MullenLove MediaHub.

MediaCom będzie odpowiedzialny m.in. za tworzenie strategii oraz planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych w zakresie działań wizerunkowych i świadomościowych. MediaCom Business Science, jednostka badawcza MediaCom, będzie realizowała dla Decathlonu projekty związane z modelowaniem ekonometrycznym.

- Zdecydowaliśmy się na odważny krok, jakim jest zmiana domu mediowego, przekonani przez zespół MedaCom bardzo atrakcyjną ofertą, skrojoną dla nas niemal na miarę - komentuje Wojciech Kozłowski, Dyrektor Marketingu Decathlon Polska - jestem przekonany, że profesjonalizm, zaawansowane wsparcie technologiczne i eksperckie pozwoli nam jeszcze efektywniej docierać z naszą komunikacją do milionów Polaków.

Pierwsze wspólne działania planowane są na marzec br. Współpraca ma charakter długofalowy. Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników zrealizowanego przetargu.

 


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk