• Odbierz prezent
Marek Kornblau mianowany na stanowisko kierownika ds. komunikacji międzynarodowej w SoftBank!

TOKIO--(BUSINESS WIRE)-- SoftBank Group Corp. („SBG”) poinformowała dziś, że z dniem 16 sierpnia Mark Kornblau dołączy do SBG jako kierownik ds. komunikacji międzynarodowej. Mark Kornblau przejdzie do SBG z NBCUniversal News Group, gdzie obecnie pełni funkcję wiceprezesa wykonawczego ds. komunikacji.

Kornblau będzie pracował w biurze SoftBank w Nowym Jorku

i podlegał Masayoshi Sonowi, dyrektorowi reprezentacyjnemu, dyrektorowi ds. korporacyjnych, prezesowi i dyrektorowi generalnemu SBG oraz Marcelo Claure, dyrektorowi ds. korporacyjnych, wiceprezesowi wykonawczemu i dyrektorowi operacyjnemu SBG oraz dyrektorowi generalnemu SoftBank Group International. Na tym stanowisku Kornblau będzie odpowiedzialny za strategię komunikacji korporacyjnej SBG, kierując zewnętrzną i wewnętrzną komunikacją światową spółki. Będzie również współpracował z prawie 300 spółkami portfelowymi SBG, wspierając harmonizację i tworzenie wartości w całym ekosystemie Grupy SoftBank.

„Mark jest cenionym i wszechstronnie uzdolnionym liderem w dziedzinie komunikacji, który od ponad dwóch dekad pełni funkcję zaufanego doradcy dyrektorów generalnych, kandydatów na prezydenta, przywódców rządowych i dziennikarzy - powiedział Claure. - Będzie on niezwykle wartościowym partnerem naszego zespołu kierowniczego oraz przedsiębiorców i firm, w które inwestujemy”.

Kornblau podkreślił, że

„SoftBank znajduje się w centrum procesów transformacyjnych na świecie. Kształtuje przyszłość poprzez identyfikowanie prawdziwie innowacyjnych technologii i przyspieszanie rozwoju firm, które rewolucjonizują sposób życia i pracy - na lepsze. Cieszę się, że będę mógł wspierać tę misję.”

W NBCUniversal News Group,

Kornblau prowadzi działania komunikacyjne dla wielokrotnie nagradzanego portfela telewizyjnych i cyfrowych marek informacyjnych oraz przygotowuje firmę na sukces w szybko zmieniającym się otoczeniu medialnym. Na tym stanowisku Kornblau współpracuje z kierownictwem operacyjnym i redakcyjnym sztandarowych stacji NBC News, MSNBC, TODAY, Nightly News, Meet the Press oraz ich sieci streamingowych i platform cyfrowych. Prowadził również negocjacje w celu zabezpieczenia debat prezydenckich w 2020 roku, które ustanowiły rekordy oglądalności.

Przed rozpoczęciem pracy w NBCUniversal News Group,

Kornblau był dyrektorem zarządzającym ds. komunikacji korporacyjnej w JPMorgan Chase, gdzie współpracował z kierownictwem firmy w zakresie strategii i komunikacji kryzysowej, a także nadzorował relacje z mediami, wspierając działania dotyczące stosunków z rządem i odpowiedzialności przedsiębiorstwa.

Wcześniej Kornblau sprawował funkcję dyrektora ds. komunikacji i rzecznika prasowego ambasador Susan Rice w Misji Stanów Zjednoczonych przy ONZ z ramienia administracji prezydenta Obamy. Zajmował wysokie stanowiska w zakresie komunikacji w dwóch kampaniach prezydenckich, na kapitolu oraz w czasie kampanii do Izby i Senatu Stanów Zjednoczonych.

Kornblau jest członkiem zarządu programu Careers in Culinary Arts, organizacji non-profit zajmującej się pozyskiwaniem pracowników. Uzyskał tytuł licencjata sztuk pięknych na Uniwersytecie Wisconsin-Madison.

SoftBank Group

SoftBank Group inwestuje w przełomowe technologie, które poprawiają jakość życia ludzi na całym świecie. W skład Grupy SoftBank wchodzą: SoftBank Group Corp. (TOKYO: 9984), holding inwestycyjny, który obejmuje udziały w spółkach telekomunikacyjnych, dostawcach usług internetowych, SI, inteligentnej robotyki, technologii Internetu rzeczy i czystej energii; fundusze SoftBank Vision Funds, które inwestują ponad 100 mld USD, aby pomóc ponadprzeciętnym przedsiębiorcom przekształcać branże i kształtować nowe; SoftBank Latin America Fund o wartości 5 mld USD, największy fundusz typu venture w tym regionie, oraz SB Opportunity Fund, fundusz o wartości 100 mln USD ukierunkowany na inwestycje w spółki zakładane przez kolorowych przedsiębiorców w USA. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://global.softbank.

Źródło: BUSINESS WIRE


PAP

Polska Agencja Prasowa Spółka Akcyjna – publiczna agencja prasowa, jedyna państwowa agencja informacyjna w Polsce. Zgodnie ze statutem do jej zadań należy uzyskiwanie i przekazywanie odbiorcom rzetelnych, obiektywnych i wszechstronnych informacji z kraju i z zagranicy. Agencja jest także zobowiązana do upowszechniania stanowiska Sejmu, Senatu, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej i Rady Ministrów, a także umożliwia innym naczelnym organom państwa prezentowanie swoich stanowisk w ważnych sprawach państwowych.

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk