• Odbierz prezent
Marcin Dorociński promuje rodzinne bankowanie w Santander Bank Polska

Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim, tym razem promująca rodzinne bankowanie. Aktor wcielił się w obserwatora marzeń i wyzwań związanych z dorastaniem.

W spocie zobaczymy opowieść o pierwszym, nastoletnim zauroczeniu i wyzwaniach związanych z wchodzeniem do dorosłego świata, który nastolatkowie z reguły chcą odkrywać na własne konto. Nastrój spotu podbija cover utworu „Easy” zespołu Faith No More pierwotnie wykonywanego przez Commodores. Utwór, którego melodeklamacje wykonał Marcin Dorociński oddaje klimat ciepłych rodzinnych relacji i pokazuje łatwość, z jaką wiąże się rodzinne bankowanie w Santander Bank Polska.

Najnowszy spot podkreśla korzyści, jakie płyną z posiadania konta w tym samym banku przez rodziców i dzieci. W nastoletnim świecie przydatne są wygodne płatności kartą lub telefonem oraz możliwość rozliczeń ze znajomymi dzięki przelewom BLIK. Młodzi użytkownicy uczą się zarządzania swoimi finansami. Rodzic doceni z pewnością możliwość wglądu w wydatki swojego dziecka, czy szybki przelew kieszonkowego w nagłej potrzebie.

Wszyscy klienci są dla nas ważni – zarówno dorośli, jak i ci, którzy dopiero wchodzą w dorosłość. Promujemy rozwiązania, które umożliwiają młodzieży wygodne, ale i odpowiedzialne podejście do zarządzania własnymi oszczędnościami. Rodzinne korzystanie z kont w jednym banku pozwala nastolatkom uczyć się i nabierać samodzielności finansowej. W najnowszym spocie zachęcamy też do korzystania z bankowości mobilnej, która jak pokazują badania, cieszy się coraz większym zaufaniem Polaków – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.

Z danych banku wynika, że najmłodsza grupa klientów Santander Bank Polska zdecydowanie woli korzystać z bankowości mobilnej niż internetowej. Liczba logowań do Banku rośnie wraz z wiekiem młodych użytkowników – w ciągu ostatniego roku 15-latkowie zalogowali się do bankowości ze smartfona średnio 89 razy, 16-latkowie 102 razy, a 17-latkowie 123 razy.

Działania reklamowe promujące rodzinne bankowanie obejmują m.in. telewizję oraz Internet. Autorem kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun, za produkcję spotu odpowiada Propeller, a za zakup mediów Starcom.

Spot można obejrzeć od dziś we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych oraz w Internecie i na YouTube: https://youtu.be/PjXi4fy7DjI 


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk