• Odbierz prezent
LPP ze wstępnymi wynikami za IV kwartał 2020 r. Sprzedaż e-commerce wzrosła o 111%

1 lutego spółka z branży odzieżowej LPP przedstawiła szacunkowe wyniki kwartalne. Przychody i zysk operacyjny były znacznie niższe niż przed rokiem. Wzrosła natomiast sprzedaż internetowa oraz powierzchnia handlowa Grupy.

 

1 lutego po zakończeniu sesji na GPW spółka LPP opublikowała wstępne wyniki finansowe za IV kwartał roku obrotowego 2020/2021 r. Według szacunków, spółka uzyskała przychody na poziomie 2,18 mld zł i zysk operacyjny w wysokości 35 mln zł. Dla porównania w analogicznym okresie poprzedniego roku przychody wyniosły 2,72 mld zł, a zysk operacyjny 295 mln zł.

Sprzedaż w sklepach stacjonarnych spadła o 42% rdr i wyniosła 1,35 mld zł. Sprzedaż e-commerce wzrosła natomiast o 111% rdr.  Przychody z handlu internetowego wyniosły 826 mln zł. Na koniec stycznia 2021 r. powierzchnia handlowa grupy LPP wyniosła blisko 1,44 mln m kw., co stanowi wzrost o 17% rok do roku.

Przedstawione wyniki mają charakter wstępny. Grupa LPP opublikuje pełny raport kwartalny 29 kwietnia 2021 r.

Na koniec poniedziałkowej sesji na GPW akcje LPP były notowane na symbolicznym plusie o 0,13%. Na zamknięciu akcje spółki kosztowały 7700 zł.

 


Tatiana Pasich

Absolwentka psychologii oraz finansów i rachunkowości, inwestor indywidualny.

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk