• Sklep
  • Odbierz prezent
Liczba pobrań My Spa Resort przekroczyła milion!

Informacja prasowa Warszawa, 26 marca 2019 r.

Liczba pobrań My Spa Resort przekroczyła milion!

- Po ostatnich aktualizacjach wdrożonych do gry zaobserwowaliśmy dynamiczny wzrost kluczowych wskaźników. To efekt naszej ciężkiej pracy, poświęcamy bardzo dużo czasu na dokładną analizę zachowań graczy oraz dostosowanie tytułu do ich oczekiwań. Bardzo się cieszę, że nasze działania przynoszą pożądane efekty. My Spa Resort pobrało już ponad milion graczy, a to dopiero początek – komentuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games

W celu poprawy kluczowych wskaźników i przyciągnięcia nowych graczy, Studio planuje wprowadzenie kolejnej dużej aktualizacji pod koniec marca. Tytuł przeszedł już dwie zmiany, które znacząco wpłynęły na monetyzację i retencję w grze. – Zakładamy jeden, maksymalnie dwa update na miesiąc. To pozwala nadążyć za dynamicznie zmieniającym się środowiskiem graczy. Model, w którym oferujemy My Spa Resort, analogicznie do My Hospital, to gra jako usługa, czyli game as a service. Musimy na bieżąco dostosowywać produkt i spełniać oczekiwania naszych użytkowników by dostarczać usługę jakiej potrzebują – komentuje Kwaśnica

Od momentu wprowadzenia pierwszej aktualizacji stopniowo zwiększamy nakłady na user aqusition, czyli pozyskiwanie graczy. To najważniejsze marketingowo działanie, które wpływa na liczbę pobrań i monetyzację tytułu. Nasze dotychczasowe działania są efektywne, pozyskujemy odbiorców, którzy chętnie wydają pieniądze w My Spa Resort. ARPDAU, czyli dzienny średni przychód na aktywnego użytkownika wzrósł dwukrotnie i jest powyżej średniej rynkowej, a to jeszcze nie poziom, do którego aspirujemy – dodaje Kwaśnica

W ramach dwóch wcześniejszych aktualizacji Studio poprawiło funkcjonalności w grze i lepiej dostosowało parametry do jej użytkowników. Gra otrzymała nową nazwę i została uzupełniona m.in. o dodatkowe elementy premium.

O SPÓŁCE:

Cherrypick Games S.A. zostało założone przez zespół weteranów branży gamingowej z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i sprzedaży gier na wszystkie wiodące platformy sprzętowe. Zespół łączy pasję do gier i wizję tworzenia produktów najwyższej jakości, co pozwala mu realizować własną misję: produkcję najlepszych gier Free2Play.

Celem, który postawiło przed sobą Cherrypick Games S.A. jest osiągnięcie pozycji wydawcy o międzynarodowym znaczeniu, którego produkty prezentują najwyższą światową jakość.

Firma od początku swojego istnienia współpracuje m.in. z Apple, Google, Amazon, Tencent, BandaiNamco. Ma też status dewelopera i wydawcy Sony Playstation i Microsoft XBOX.

Najważniejsze produkcje spółki to m.in.: My Spa Resort: Grow, Build & Beautify, Project Fame i My Hospital. Łącznie wszystkie tytuły spółki zanotowały już ponad 25 mln pobrań.


FXMAG

Portal i jedyny w Polsce magazyn Inwestora Indywidualnego. FXMAG wspiera swoich czytelników, zapewniając dostęp do szerokiej bazy edukacyjnej i na bieżąco informując o najważniejszych wydarzeniach rynkowych i gospodarczych z zakresu rynku Forex, akcji, kryptowalut oraz inwestycji alternatywnych. 

Przejdź do artykułów autora
Zamknij

Koszyk