Reklama
WIG82 568,48+1,24%
WIG202 427,54+1,37%
EUR / PLN4,32+0,11%
USD / PLN4,01+0,44%
CHF / PLN4,42+0,33%
GBP / PLN5,05+0,25%
EUR / USD1,08-0,32%
DAX18 502,67+0,14%
FT-SE7 969,59+0,47%
CAC 408 245,69+0,50%
DJI39 760,08+1,22%
S&P 5005 248,49+0,86%
ROPA BRENT86,47+0,90%
ROPA WTI81,76+0,05%
ZŁOTO2 197,35+0,26%
SREBRO24,45-0,49%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

KOOL2PLAY S.A.: Złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014- 2020 działanie „Projekty B+R przedsiębiorstw” Konkurs: 1/1.1.1/2021 – Szybka ścieżka (2021-04-20 14:38)

ESPI | 16:38 20 kwiecień 2021
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr9/2021
Data sporządzenia: 2021-04-20
Skrócona nazwa emitenta
KOOL2PLAY S.A.
Temat
Złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014- 2020 działanie „Projekty B+R przedsiębiorstw” Konkurs: 1/1.1.1/2021 – Szybka ścieżka
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Kool2Play S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: „Spółka”, „Emitent”) informuje, iż w dniu dzisiejszym, tj. 20 kwietnia 2021 roku Emitent złożył wniosek o dofinansowanie projektu: „Narzędzie do automatycznego testowania gier z wykorzystaniem sztucznej inteligencji” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 działanie „Projekty B+R przedsiębiorstw” Konkurs: 1/1.1.1/2021 – Szybka ścieżka.

Emitent wskazuje, iż kwota dofinansowania projektu, o którą ubiega się Emitent to 3.638.492.50 zł, natomiast całkowita wartość projektu brutto wynosi 4.844.490.00 zł. Planowany okres realizacji projektu to 2022-2024.

Głównym celem projektu będzie prowadzenie prac badawczo-rozwojowych, w rezultacie których wytworzona zostanie innowacja procesowa na skalę międzynarodową, w postaci nowego zautomatyzowanego narzędzia do testowania gier. Dotychczas prace związane z weryfikacją poprawności gry komputerowej pod kątem występowania w niej różnorakich błędów były wykonywane przez testerów ręcznie. Opracowane rozwiązanie pozwoli wesprzeć testera w wykonywaniu powtarzalnych i czasochłonnych czynności, a jednocześnie zwiększyć ich dokładność.

Emitent planuje wdrożenie rezultatów prac w okresie 3 lat od zakończenia prac badawczych.

O rozstrzygnięciu wniosku Emitent będzie informował stosownymi raportami bieżącymi.

Osoby reprezentujące spółkę:
Marcin Marzęcki – Prezes Zarządu
Michał Marzęcki – Członek Zarządu
Aleksander Pakulski – Członek Zarządu

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

KOOL2PLAY SPÓŁKA AKCYJNA
(pełna nazwa emitenta)
KOOL2PLAY S.A.
(skrócona nazwa emitenta)(sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie)
01-523Warszawa
(kod pocztowy)(miejscowość)
Śmiała31A
(ulica)(numer)
(telefon)(fax)
(e-mail)(www)
1132864896146640835
(NIP)(REGON)
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2021-04-20Marcin MarzęckiPrezes Zarządu
2021-04-20Michał MarzęckiCzłonek Zarządu

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji

Reklama

Czytaj dalej