Reklama
WIG79 997,20-0,25%
WIG202 350,87+0,00%
EUR / PLN4,32+0,02%
USD / PLN3,98-0,01%
CHF / PLN4,48-0,08%
GBP / PLN5,06-0,02%
EUR / USD1,09+0,04%
DAX17 932,68-0,02%
FT-SE7 722,60-0,06%
CAC 408 148,14-0,20%
DJI38 790,43+0,20%
S&P 5005 149,42+0,63%
ROPA BRENT86,79-0,14%
ROPA WTI82,61-0,24%
ZŁOTO2 161,76+0,01%
SREBRO25,14+0,44%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Konsument po pandemii, czyli NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE, konsolidacyjna konferencja już 29 września

Wiadomości prasowe | 17:54 22 wrzesień 2020

Konsument po pandemii, czyli NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE, konsolidacyjna konferencja już 29 września
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin

Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem?

Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na jednym z najciekawszych wydarzeń 2020 r., jakim będzie Next Day – Consumer of the Future.

Multiformatowe wydarzenie oferuje uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, VoD, konsultingową sesję Q&A, podcasty oraz raport, w którym znajdą się pokonferencyjne merytoryczne materiały poszerzone o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych i zarazem inspiracyjnych wystąpień oraz dyskusji z udziałem liderów ze świata biznesu.

NEXT DAY TO WIĘCEJ NIŻ KONFERENCJA

Reklama

To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne i wideoprodukcje merytoryczne, które skłaniać będą dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.

Trzy czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service" – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach opowiedzą o tym, jak będą wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta. Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.

NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE – oglądasz, kiedy chcesz, słuchasz, kiedy chcesz, czytasz, kiedy chcesz.

W PROGRAMIE

Next Day rozpocznie się od wspólnej OGÓLNODOSTĘPNEJ online'owej sesji live na socialmediowych kanałach poszczególnych magazynów – „Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service". Będzie to inspirujący poranek wypełniony wystąpieniami i dyskusjami dotyczącymi najaktualniejszych metatrendów w całej gospodarce.

Reklama

Druga część dnia to sesja webinarowa, w której uczestnicy mają możliwość interakcji z prelegentami podczas konsultingowej sesji Q&A.

Następnie uczestnicy po zalogowaniu się na stronie otrzymają dostęp do wykupionych treści merytorycznych (udostępnionych w blokach tematycznych w zależności od zakupionego wcześniej pakietu).

SESJA ONLINE

10:00 - 10:20

Powitanie i wstęp merytoryczny

  • konsument: gdzie jest, czego szuka, czego potrzebuje
  • co będzie kluczowe z punktu widzenia marketerów, ludzi mediów, restauratorów, detalistów i producentów FMCG: wielkie znaki zapytania i "pewniaki"
Reklama

Michalina Szczepańska, Handel / Tomasz Wygnański, MMP / Agata Godlewska, Food Service

10:30 - 11:10

Nowa rola miast, ulic i centrów handlowych.

  • Jak zmieniające się potrzeby użytkowników wpłyną na podejście do handlu?
  • Synergia w projektach mixed-use - jak powinna wyglądać relacja zewnętrznych i wewnętrznych przestrzeni handlu?
  • Czy w efekcie pandemii ulice handlowe zyskają na znaczeniu?
  • Czy centra handlowe czeka rewolucja?
  • Jaka powinna być w tym rola włodarzy miast?

Przemysław Chimczak, ThinkCo / Marta Cegielnik, Colliers International / Marcin Materny, Echo Investment

11:20 - 11:50

Reklama

Przyszłość gospodarki subskrypcji - do czego jeszcze kupimy dostęp?

  • Własność versus kupowanie dostępu - do jakich jeszcze branż zawita ekonomia subskrypcji?
  • Na ile pandemia koronawirusa przyspieszyła zainteresowanie dostępem, a nie własnością?
  • Na ile wartych miliardy marek i biznesów jest tu jeszcze miejsce?
  • Co będziemy posiadać, a do czego "zaledwie" mieć dostęp?
  • A może posiadanie to w ogóle relikt przeszłości?

Michalina Szczepańska, Handel / Maciej Kroenke, PWC

12:00 - 12:30

Lojalność nowej generacji

  • Jak wykorzystać wiedzę o konsumencie
  • Zwyczaje zakupowe online i offline
  • Jak pandemia wpłynęła na shopperów

Dorota Haller, Huawei

Reklama

12:40 - 13:20

Innowacja dziś - Nielsen Breakthrough Innovation

  • Innowacja dziś: Jak wprowadzić innowacje na rynek, żeby odniosła sukces?
  • Jak koronawirus zmienił rozwój innowacji?
  • Dlaczego większość innowacji kończy się porażką?
  • Jak zmienia się podejście konsumenta do innowacji - czy potrzebuje ich w niepewnych czasach?

Michalina Szczepańska, Handel / Wojciech Bortkiewicz, CEDC International /

Prof. UW dr hab. Krzysztof Klincewicz, University of Warsaw / Marek Rudek, Nielsen

WEBINARY LIVE

Reklama

14:00 - 14:40

Co sprawdza się na rynku chińskim, czyli które z azjatyckich rozwiązań w handlu staną się w Polsce standardem za 10 lat.

  • Co dziś pomaga detalistom w Chinach?
  • Co może sprawdzić się w kolejnych latach w Polsce?
  • Jak różne rozwiązania zaadaptować do polskich warunków?
  • Jak zmienił się sklep w Chinach w związku z pandemią?

Bartosz Ziółek, Amber Consulting

14:55 - 15:35

Nowe Social Media

Reklama

Co mówi nam TikTok o kierunku zmian na platformach społecznościowych

Bartek Sibiga, DDOB

16:00 - 16:40

Menu na wyjście z kryzysu – jak analizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego (od produktów przez koszty pracownicze i inne – podstawowe dla biznesu).

  • Nie liczysz, przegrywasz! Dlaczego w restauracji potrzebne są analizy.
  • Najczęstsze błędy w gastronomi, które wpływają na zły wynik finansowy.
  • Dlaczego należy monitorować i jak polecać dania, które mają lepsze wyniki.
  • Skuteczne narzędzia pomagające zwiększyć sprzedaż.
  • Odprawa czyli jeden z najważniejszych dziennych rytuałów skutecznego Managera wpływająca na wynik finansowy.

Paweł Gruba, V4B.pl

Reklama

BLOK TEMATYCZNY HANDEL

Konsument przyszłości zmieniony przez COVID - czego potrzebuje, czego poszukuje, co go interesuje?

  • Czego poszukuje konsument doświadczony przez pandemię koronawirusa?
  • Jak odmieniły się jego potrzeby i oczekiwania?
  • Jak ewoluują jego zachowania i nawyki?
  • Czego się obawia?
  • Do jakiej rewolucji doszło i jakiej możemy się jeszcze spodziewać?
  • Jak konsument może się zmieniać przez kolejne miesiąca i lata?

Marek Rudek, Nielsen

Innowacja jutro

  • Innowacja jutro: Czy sztuczna inteligencja będzie odpowiadać za innowacje?
  • Jak zmieniać portfolio, by pozostać liderem?
  • Jak przygotować to portoflio na niestabilne czasy - czarne łabędzie, jak pandemia koronawirusa?
  • Co musi mieć produkt, by osiągnąć sukces w kolejnej dekadzie?
  • Jak liderzy swoich kategorii już przygotowują się na jutro?
  • Jak powiązać innowacje i strategię z zarządzaniem lękiem/niepokojem konsumentów, niepewnych jutra?

Michalina Szczepańska, Handel / Andrzej Gantner, Polska Federacja Producentów Żywności

Reklama

Maciej Herman, Lotte Wedel / Marek Sypek, Stock Polska

Handel i sklep przyszłości.

  • Jak wygląda sklep przyszłości - czy to sklep stacjonarny będący zaledwie salonem flagowym uzupełniającym e-sklep, czy naszpikowana elektroniką regularnie odwiedzana placówka, która rozpoznaje klienta i jego historię zamówień?
  • Jaka będzie rola internetu rzeczy, lodówek i innych inteligentnych urządeń w rewolucji w handlu?
  • Jak będą odbywać się dostawy towarów z handlu internetowego: pod ziemią czy nad?
  • Jaki jest czas dostaw do klienta: w godzinę od zamówienia, czy w odnawialnej subskrypcji?

Michalina Szczepańska, Handel / Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Specjał / Bartosz Ziółek, Amber Consulting

BLOK TEMATYCZNY MEDIA MARKETING POLSKA

Gaming - polska specjalność

Reklama

Najciekjawsze projekty startupowe w Polsce. Gaming jako laboratorium nowych rozwiązań . Czego mogą nas nauczyć startupy. Gaming a pandemia.

Michal Kramarz, Google for Startups

Czy to koniec reklamy jaką znamy?

Nowa rola agenci reklamowej, nowa rola reklamy. Jak pandemia wpłynęła na rynek reklamowy.

Michał Wolniak, VMLY&R Poland

Reklama

Nowe "premium"? Czy innowacja, ekologia i lokalność to nowe wyznaczniki produktów z wyższej półki?

  • Co dzisiaj buduje wysoką wartość produktów i marek?
  • Jak w obliczu pandemii zareagowały marki premium?
  • Czy kryzys doprowadzi do polaryzacji rynku wartość vs. premium?
  • Na ile start-upy są wyzwaniem dla dużych marek?

BLOK TEMATYCZNY FOOD SERVICE

Tylko kreatywni przetrwają – dlaczego każdy kryzys to szansa, pod warunkiem że będzie kreował; przykłady i rozwiązania zapewniające przetrwanie.

  • Kreatywność w kryzysie – czyli dlaczego to właśnie w kryzysie powinniśmy działać intensywniej i inaczej niż do tej pory.
  • Odważ się być pierwszym – przykłady nieszablonowych, pionierskich działań branży gastronomicznej w czasie Covid-19.
  • Jedyną pewną jest zmiana – na jakie zmiany możemy reagować najszybciej i najtaniej.
  • Wirtualni/Realni goście przy moim stole – jak werbować i zaspokajać potrzeby swoich gości w kanałach social media.
  • Nowe normalne na naszym stole – jakie rozwiązania po pandemii Covid-19 wejdą na stałe do branży gastronomicznej, jak będzie kształtowała się ich komunikacja w erze post-covid.

Dawid Kaźmierczak, 180heartbeats Jung V Matt

Food Halle i inne przestrzenie gastronomiczne, czyli jedzenie jako rozrywka na rynku nieruchomości.

  • „Najpierw mieliśmy foodtrucka” - czyli od wieczornych food marketów do biznesowych food halli.
  • Jakie znaczenie ma dziś food service dla rynku nieruchomości.
  • Najciekawsze miejsca do tworzenia food halli i food marketów.
  • Jakie brandy są oczekiwane przez zarządców food halli, a jakie chcą się tam znaleźć?
  • Hall vs. Street - śmiertelni wrogowie czy serdeczni przyjaciele?
Reklama

Kuba Janicki, OPUS B / Marcin Prowalski, Hala Lipowa w Krakowie / Piotr Dorak, Nocny Market i Lunapark w Warszawie

Wirtualne kuchnie i delivery – jak działają te rozwiązania w nowych realiach i jak do nich dołączyć?

  • Delivery obowiązkowym kanałem sprzedaży? Czyli nowa post-pandemiczna rzeczywistość funkcjonowania restauracji
  • Jak prowadzić dostawy: samodzielnie czy z pośrednikami, plusy i minusy obydwu rozwiązań
  • Do kogo i z jaką ofertą na wynos docieramy czyli kim jest Twój gość i co zamawia najchętniej
  • Kuchnie wirtualne – fenomen światowy a czy polski?
  • Wizja przyszłości zdigitalizowanej restauracji

Ola Lazar, FoodForward; Gastronauci.pl / Jeroen Bakker, Munchies Group and Hospitalityedge.eu / Stanisław Magdij, Bierhalle

Przyszłość rynku żywności i napojów: zdrowie planetarne, ultra-personalizacja oraz nowy wymiar rolnictwa. Spojrzenie na kluczowe trendy, które w istotny sposób będą kształtowały globalny rynek spożywczy z uwzględnieniem wpływu pandemii COVID-19 na preferencje konsumentów i działania marek.

  • Potrzeby współczesnych konsumentów i ich zmieniające się priorytety. Dane konsumenckie dla Polski i świata
  • Firma Zmiana – działania w obszarze społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu.
  • Inteligentne Diety – holistyczne podejście do zdrowia z uwzględnieniem indywidualizacji potrzeb, również w gastronomii.
  • Rolnictwo High-Tech – o nowym wymiarze rolnictwa, w tym farmach wertykalnych i składnikach produkowanych laboratoryjnie.
  • Wpływ COVID-19 na prognozy i przyszłość rynkową.

Honorata Jarocka, Mintel Londyn / Maciej Otrębski, RoślinnieJemy / Piotr Grabowski, FoodTech.ac

Reklama

DLA KOGO JEST NEXT DAY ?

Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają:

Przedstawicieli rynku retail & FMCG – prezesów, właścicieli firm, przedstawicieli działów marketingu i trade marketingu, sprzedaży, badań oraz rozwoju:

  • detalistów
  • działających w e-commerce
  • producentów i przetwórców żywności, kosmetyków
  • dostawców rozwiązań dla handlu i e-handlu, w tym firmy technologiczne i IT – operatorów płatności,
  • dostawców oprogramowania
  • producentów oraz dystrybutorów odzieży i akcesoriów
  • dostawców wyposażenia sklepów
  • operatorów logistycznych

Przedstawicieli rynku mediowo-reklamowego:

• marketerów • agencje reklamowe

Reklama

• domy mediowe • agencje digital

• agencje social media • nadawców Tv i wydawców internetowych

• studia produkcyjne • producentów kontentu • firmy badawcze

Przedstawicieli branży HoReCa:

  • właścicieli i menedżerów restauracji, hoteli, firm cateringowych
  • szefów kuchni
  • producentów i dostawców rozwiązań dla HoReCa
  • osoby związane zawodowo z gastronomią oraz zainteresowane tematyką kulinarną

Więcej informacji dostępnych na stronie https://nextdaysummit.pl/

Reklama

#seeyoutomorrow

Partnerami i patronami konferencji są:

Coca-Cola HBC Polska / Echo Investment / Nielsen / Jet Line / California Wines / Wypożyczalnia Gastronomiczna - Gastro Magic Service / Polska Izba Handlu / Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji

Rzeczpospolita / Wirtualna Polska / Korpo Voice / Shopping Mall Marketing / Papaja.pl / KUKBUK / OOH magazine / Głos Mordoru

Chefs For Change Polska / Mobile Trends / newsgastro.pl / Newspoint / GastroWiedza.pl / Social Press / Warsaw Foodie / Have a Bite Warszawa / RoślinnieJemy / Restaurant Week Polska

Reklama

PARTNERZY I PATRONI MEDIALNI

INFORMACJA PRASOWA 3 - 2

INFORMACJA PRASOWA 3 - 2

 

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw.


Reklama

Czytaj dalej