Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem?
Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na jednym z najciekawszych wydarzeń 2020 r., jakim będzie Next Day – Consumer of the Future.
Multiformatowe wydarzenie oferuje uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, VoD, konsultingową sesję Q&A, podcasty oraz raport, w którym znajdą się pokonferencyjne merytoryczne materiały poszerzone o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych i zarazem inspiracyjnych wystąpień oraz dyskusji z udziałem liderów ze świata biznesu.
NEXT DAY TO WIĘCEJ NIŻ KONFERENCJA
To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne i wideoprodukcje merytoryczne, które skłaniać będą dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.
Trzy czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service" – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach opowiedzą o tym, jak będą wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta. Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.
W PROGRAMIE
Next Day rozpocznie się od wspólnej OGÓLNODOSTĘPNEJ online'owej sesji live na socialmediowych kanałach poszczególnych magazynów – „Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service". Będzie to inspirujący poranek wypełniony wystąpieniami i dyskusjami dotyczącymi najaktualniejszych metatrendów w całej gospodarce.
Druga część dnia to sesja webinarowa, w której uczestnicy mają możliwość interakcji z prelegentami podczas konsultingowej sesji Q&A.
Następnie uczestnicy po zalogowaniu się na stronie otrzymają dostęp do wykupionych treści merytorycznych (udostępnionych w blokach tematycznych w zależności od zakupionego wcześniej pakietu).
SESJA ONLINE
10:00 - 10:20
Powitanie i wstęp merytoryczny
- konsument: gdzie jest, czego szuka, czego potrzebuje
- co będzie kluczowe z punktu widzenia marketerów, ludzi mediów, restauratorów, detalistów i producentów FMCG: wielkie znaki zapytania i "pewniaki"
Michalina Szczepańska, Handel / Tomasz Wygnański, MMP / Agata Godlewska, Food Service
10:30 - 11:10
Nowa rola miast, ulic i centrów handlowych.
- Jak zmieniające się potrzeby użytkowników wpłyną na podejście do handlu?
- Synergia w projektach mixed-use - jak powinna wyglądać relacja zewnętrznych i wewnętrznych przestrzeni handlu?
- Czy w efekcie pandemii ulice handlowe zyskają na znaczeniu?
- Czy centra handlowe czeka rewolucja?
- Jaka powinna być w tym rola włodarzy miast?
Przemysław Chimczak, ThinkCo / Marta Cegielnik, Colliers International / Marcin Materny, Echo Investment
11:20 - 11:50
Przyszłość gospodarki subskrypcji - do czego jeszcze kupimy dostęp?
- Własność versus kupowanie dostępu - do jakich jeszcze branż zawita ekonomia subskrypcji?
- Na ile pandemia koronawirusa przyspieszyła zainteresowanie dostępem, a nie własnością?
- Na ile wartych miliardy marek i biznesów jest tu jeszcze miejsce?
- Co będziemy posiadać, a do czego "zaledwie" mieć dostęp?
- A może posiadanie to w ogóle relikt przeszłości?
Michalina Szczepańska, Handel / Maciej Kroenke, PWC
12:00 - 12:30
Lojalność nowej generacji
- Jak wykorzystać wiedzę o konsumencie
- Zwyczaje zakupowe online i offline
- Jak pandemia wpłynęła na shopperów
Dorota Haller, Huawei
12:40 - 13:20
Innowacja dziś - Nielsen Breakthrough Innovation
- Innowacja dziś: Jak wprowadzić innowacje na rynek, żeby odniosła sukces?
- Jak koronawirus zmienił rozwój innowacji?
- Dlaczego większość innowacji kończy się porażką?
- Jak zmienia się podejście konsumenta do innowacji - czy potrzebuje ich w niepewnych czasach?
Michalina Szczepańska, Handel / Wojciech Bortkiewicz, CEDC International /
Prof. UW dr hab. Krzysztof Klincewicz, University of Warsaw / Marek Rudek, Nielsen
WEBINARY LIVE
14:00 - 14:40
Co sprawdza się na rynku chińskim, czyli które z azjatyckich rozwiązań w handlu staną się w Polsce standardem za 10 lat.
- Co dziś pomaga detalistom w Chinach?
- Co może sprawdzić się w kolejnych latach w Polsce?
- Jak różne rozwiązania zaadaptować do polskich warunków?
- Jak zmienił się sklep w Chinach w związku z pandemią?
Bartosz Ziółek, Amber Consulting
14:55 - 15:35
Nowe Social Media
Co mówi nam TikTok o kierunku zmian na platformach społecznościowych
Bartek Sibiga, DDOB
16:00 - 16:40
Menu na wyjście z kryzysu – jak analizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego (od produktów przez koszty pracownicze i inne – podstawowe dla biznesu).
- Nie liczysz, przegrywasz! Dlaczego w restauracji potrzebne są analizy.
- Najczęstsze błędy w gastronomi, które wpływają na zły wynik finansowy.
- Dlaczego należy monitorować i jak polecać dania, które mają lepsze wyniki.
- Skuteczne narzędzia pomagające zwiększyć sprzedaż.
- Odprawa czyli jeden z najważniejszych dziennych rytuałów skutecznego Managera wpływająca na wynik finansowy.
Paweł Gruba, V4B.pl
BLOK TEMATYCZNY HANDEL
Konsument przyszłości zmieniony przez COVID - czego potrzebuje, czego poszukuje, co go interesuje?
- Czego poszukuje konsument doświadczony przez pandemię koronawirusa?
- Jak odmieniły się jego potrzeby i oczekiwania?
- Jak ewoluują jego zachowania i nawyki?
- Czego się obawia?
- Do jakiej rewolucji doszło i jakiej możemy się jeszcze spodziewać?
- Jak konsument może się zmieniać przez kolejne miesiąca i lata?
Marek Rudek, Nielsen
Innowacja jutro
- Innowacja jutro: Czy sztuczna inteligencja będzie odpowiadać za innowacje?
- Jak zmieniać portfolio, by pozostać liderem?
- Jak przygotować to portoflio na niestabilne czasy - czarne łabędzie, jak pandemia koronawirusa?
- Co musi mieć produkt, by osiągnąć sukces w kolejnej dekadzie?
- Jak liderzy swoich kategorii już przygotowują się na jutro?
- Jak powiązać innowacje i strategię z zarządzaniem lękiem/niepokojem konsumentów, niepewnych jutra?
Michalina Szczepańska, Handel / Andrzej Gantner, Polska Federacja Producentów Żywności
Maciej Herman, Lotte Wedel / Marek Sypek, Stock Polska
Handel i sklep przyszłości.
- Jak wygląda sklep przyszłości - czy to sklep stacjonarny będący zaledwie salonem flagowym uzupełniającym e-sklep, czy naszpikowana elektroniką regularnie odwiedzana placówka, która rozpoznaje klienta i jego historię zamówień?
- Jaka będzie rola internetu rzeczy, lodówek i innych inteligentnych urządeń w rewolucji w handlu?
- Jak będą odbywać się dostawy towarów z handlu internetowego: pod ziemią czy nad?
- Jaki jest czas dostaw do klienta: w godzinę od zamówienia, czy w odnawialnej subskrypcji?
Michalina Szczepańska, Handel / Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Specjał / Bartosz Ziółek, Amber Consulting
BLOK TEMATYCZNY MEDIA MARKETING POLSKA
Gaming - polska specjalność
Najciekjawsze projekty startupowe w Polsce. Gaming jako laboratorium nowych rozwiązań . Czego mogą nas nauczyć startupy. Gaming a pandemia.
Michal Kramarz, Google for Startups
Czy to koniec reklamy jaką znamy?
Nowa rola agenci reklamowej, nowa rola reklamy. Jak pandemia wpłynęła na rynek reklamowy.
Michał Wolniak, VMLY&R Poland
Nowe "premium"? Czy innowacja, ekologia i lokalność to nowe wyznaczniki produktów z wyższej półki?
- Co dzisiaj buduje wysoką wartość produktów i marek?
- Jak w obliczu pandemii zareagowały marki premium?
- Czy kryzys doprowadzi do polaryzacji rynku wartość vs. premium?
- Na ile start-upy są wyzwaniem dla dużych marek?
BLOK TEMATYCZNY FOOD SERVICE
Tylko kreatywni przetrwają – dlaczego każdy kryzys to szansa, pod warunkiem że będzie kreował; przykłady i rozwiązania zapewniające przetrwanie.
- Kreatywność w kryzysie – czyli dlaczego to właśnie w kryzysie powinniśmy działać intensywniej i inaczej niż do tej pory.
- Odważ się być pierwszym – przykłady nieszablonowych, pionierskich działań branży gastronomicznej w czasie Covid-19.
- Jedyną pewną jest zmiana – na jakie zmiany możemy reagować najszybciej i najtaniej.
- Wirtualni/Realni goście przy moim stole – jak werbować i zaspokajać potrzeby swoich gości w kanałach social media.
- Nowe normalne na naszym stole – jakie rozwiązania po pandemii Covid-19 wejdą na stałe do branży gastronomicznej, jak będzie kształtowała się ich komunikacja w erze post-covid.
Dawid Kaźmierczak, 180heartbeats Jung V Matt
Food Halle i inne przestrzenie gastronomiczne, czyli jedzenie jako rozrywka na rynku nieruchomości.
- „Najpierw mieliśmy foodtrucka” - czyli od wieczornych food marketów do biznesowych food halli.
- Jakie znaczenie ma dziś food service dla rynku nieruchomości.
- Najciekawsze miejsca do tworzenia food halli i food marketów.
- Jakie brandy są oczekiwane przez zarządców food halli, a jakie chcą się tam znaleźć?
- Hall vs. Street - śmiertelni wrogowie czy serdeczni przyjaciele?
Kuba Janicki, OPUS B / Marcin Prowalski, Hala Lipowa w Krakowie / Piotr Dorak, Nocny Market i Lunapark w Warszawie
Wirtualne kuchnie i delivery – jak działają te rozwiązania w nowych realiach i jak do nich dołączyć?
- Delivery obowiązkowym kanałem sprzedaży? Czyli nowa post-pandemiczna rzeczywistość funkcjonowania restauracji
- Jak prowadzić dostawy: samodzielnie czy z pośrednikami, plusy i minusy obydwu rozwiązań
- Do kogo i z jaką ofertą na wynos docieramy czyli kim jest Twój gość i co zamawia najchętniej
- Kuchnie wirtualne – fenomen światowy a czy polski?
- Wizja przyszłości zdigitalizowanej restauracji
Ola Lazar, FoodForward; Gastronauci.pl / Jeroen Bakker, Munchies Group and Hospitalityedge.eu / Stanisław Magdij, Bierhalle
Przyszłość rynku żywności i napojów: zdrowie planetarne, ultra-personalizacja oraz nowy wymiar rolnictwa. Spojrzenie na kluczowe trendy, które w istotny sposób będą kształtowały globalny rynek spożywczy z uwzględnieniem wpływu pandemii COVID-19 na preferencje konsumentów i działania marek.
- Potrzeby współczesnych konsumentów i ich zmieniające się priorytety. Dane konsumenckie dla Polski i świata
- Firma Zmiana – działania w obszarze społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu.
- Inteligentne Diety – holistyczne podejście do zdrowia z uwzględnieniem indywidualizacji potrzeb, również w gastronomii.
- Rolnictwo High-Tech – o nowym wymiarze rolnictwa, w tym farmach wertykalnych i składnikach produkowanych laboratoryjnie.
- Wpływ COVID-19 na prognozy i przyszłość rynkową.
Honorata Jarocka, Mintel Londyn / Maciej Otrębski, RoślinnieJemy / Piotr Grabowski, FoodTech.ac
DLA KOGO JEST NEXT DAY ?
Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają:
Przedstawicieli rynku retail & FMCG – prezesów, właścicieli firm, przedstawicieli działów marketingu i trade marketingu, sprzedaży, badań oraz rozwoju:
- detalistów
- działających w e-commerce
- producentów i przetwórców żywności, kosmetyków
- dostawców rozwiązań dla handlu i e-handlu, w tym firmy technologiczne i IT – operatorów płatności,
- dostawców oprogramowania
- producentów oraz dystrybutorów odzieży i akcesoriów
- dostawców wyposażenia sklepów
- operatorów logistycznych
Przedstawicieli rynku mediowo-reklamowego:
• marketerów • agencje reklamowe
• domy mediowe • agencje digital
• agencje social media • nadawców Tv i wydawców internetowych
• studia produkcyjne • producentów kontentu • firmy badawcze
Przedstawicieli branży HoReCa:
- właścicieli i menedżerów restauracji, hoteli, firm cateringowych
- szefów kuchni
- producentów i dostawców rozwiązań dla HoReCa
- osoby związane zawodowo z gastronomią oraz zainteresowane tematyką kulinarną
Więcej informacji dostępnych na stronie https://nextdaysummit.pl/
#seeyoutomorrow
Partnerami i patronami konferencji są:
Coca-Cola HBC Polska / Echo Investment / Nielsen / Jet Line / California Wines / Wypożyczalnia Gastronomiczna - Gastro Magic Service / Polska Izba Handlu / Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
Rzeczpospolita / Wirtualna Polska / Korpo Voice / Shopping Mall Marketing / Papaja.pl / KUKBUK / OOH magazine / Głos Mordoru
Chefs For Change Polska / Mobile Trends / newsgastro.pl / Newspoint / GastroWiedza.pl / Social Press / Warsaw Foodie / Have a Bite Warszawa / RoślinnieJemy / Restaurant Week Polska
PARTNERZY I PATRONI MEDIALNI