Klabater, producent i wydawca gier, ma umowę z Discovery, Inc., globalnym liderem na rynku rozrywki i TV, na stworzenie gry opartej o licencję jednego z najpopularniejszych programów telewizji Discovery – Moonshiners (w Polsce znany pod tytułem Bimbrownicy). Umowę zawarto w trakcie tegorocznej edycji Game Developers Conference w San Francisco. Gra będzie miała swoją premierę jesienią 2020 roku.
- Nasze partnerstwo z Klabaterem przy Moonshiners to przedsięwzięcie, którym jesteśmy bardzo podekscytowani w Discovery – informuje Matt Bonaccorso, Dyrektor Marketingu w Discovery. –Jesteśmy pod wrażeniem pracy jaką ekipa Klabatera wykonała do tej pory przy grze. Jestem przekonany, że ta współpraca pozwoli nam zapewnić fanom programu z całego świata niezapomnianą przygodę – dodaje.
W grze Moonshiners gracz zbuduje własne bimbrownicze imperium w sercu mglistych gór Appallachów i zaleje okolicę najlepszą Księżycówką, jakiej nie pito tu od lat. Użytkownik będzie musiał podejmować ryzykowne decyzje, które pomogą mu zmylić stróżów prawa i federalnych. Tytuł wprowadzi odbiorców w nieznany świat prawdziwej amerykańskiej wolności, w której bimbrownicy, przemyt samogonu, czy leśne destylarnie są całkowicie wolne od podatku.
- Współpraca z Discovery to dla nas świetna okazja, by wprowadzić popularną markę Moonshiners do świata gier w wielkim stylu. Nasze doświadczenie na polu tworzenia i wydawania gier świetnie współgra z niesamowitym zasięgiem promocyjnym telewizji Discovery i jej sztandarowego programu. - informuje Michał Gembicki, członek zarządu spółki Klabater. – Wierzę, że nasza wizja Moonshiners będzie stanowić przykład fantastycznej adaptacji telewizyjnego formatu na język gier komputerowych – dodaje.
Gra będzie miała swoją premierę jesienią 2020 roku.
Cechy gry Moonshiners:
Twórz własną niepowtarzalną aparaturę inspirowaną konstrukcjami legendarnych bimbrowników.
Twórz własne receptury na Księżycówkę lub odnajduj legendarne przepisy w świecie gry.
Uważaj na policję i Federalnych – możesz przed nimi uciekać, ale może lepiej ich przekupić?
Odkryj lokalny koloryt Appallachów: przemyt alkoholu, policyjne naloty, leśne bimbrownie i piękno zamglonych, tajemniczych lasów.
Zapisz nową kartę w historii Księżycówki! Czy zostaniesz kolejną legendą bimbrownictwa pokroju Popcorna Suttona bądź Barneya Barnwella?
Decyduj o tym komu dostarczysz bimber a kto będzie musiał czekać – pamiętaj jednak, nie jesteś jedynym bimbrownikiem w okolicy, a każdą zwłokę może wykorzystać konkurencja.
WIĘCEJ o Moonshiners: https://bit.ly/2vUZV7b
O Klabater S.A.
Klabater to polski wydawca i producent gier wideo z siedzibą w Warszawie. Spółka świadczy twórcom gier wideo (developerom) kompleksowe usługi, począwszy od finansowania produkcji przez doradztwo strategiczne i pomoc w zarządzaniu projektem i produkcją, aż po planowanie i realizację kampanii reklamowych i działań PR/Social Media. Spółka pozyskuje partnerów i projekty na rynkach lokalnych - w regione CEE, CIS i LATAM, natomiast swoja działalność wydawniczą prowadzi na rynkach globalnych, w oparciu o platformy cyfrowej dystrybucji: Steam, GOG, GreenMan Gaming czy Humble. Klabater posiada również status wydawcy konsolowego na platformach Microsoft Xbox ONE, PlayStation oraz Nintendo oraz własny zespół developerski działający pod marką Kraken Unleashed pracujący nad grą Crossroads Inn.
Więcej informacji o spółce Klabater:
https://klabater.com/contact/
https://store.steampowered.com/publisher/klabater
O Discovery:
Każdego roku Discovery dostarcza ponad 8000 godzin oryginalnych produkcji, będąc liderem kategorii w popularnych gatunkach telewizyjnych. Discovery dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach za pośrednictwem wszystkich platform – TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery Kids Play), serwisów skierowanych bezpośrednio do konsumenta (Eurosport Player i Motor Trend OnDemand) oraz kontentu społecznościowego tworzonego przez Group Nine Media. Portfolio Discovery obejmuje uznane marki telewizyjne o międzynarodowym zasięgu, takie jak Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, ID, Travel Channel, Turbo/Velocity, Animal Planet, Discovery Science, a także amerykański kanał OWN: Oprah Winfrey Network, Discovery Kids w Ameryce Łacińskiej oraz Eurosport, wiodącą platformę sportową w Europie, a także miejsce, gdzie bije serce igrzysk olimpijskich.
Więcej informacji na stronie:
http://corporate.discovery.com oraz platformach społecznościowych @DiscoveryInc.