• Odbierz prezent
Klabater SA  z pozytywną decyzją o dofinansowanie w ramach konkursu „Go to Brand” Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Klabater SA, wydawca i producent gier wideo, poinformował o pozytywnym rozpatrzeniu złożonego wniosku o dotację w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój – poddziałanie „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” na promocję marek produktowych spółki na rynkach międzynarodowych. Spółka jest rekomendowana do dofinansowania, w zakresie którego otrzyma ponad 300 tys. zł. Lista rekomendowanych projektów dostępna jest pod adresem.

- Cieszymy się, że mogliśmy znaleźć się w gronie firm, które stoją przed perspektywą przyznania środków na realizację innowacyjnych pomysłów. Dzięki takiej pomocy nasze marki mają szansę stać się jeszcze bardziej rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych. Wszystkie zaplanowane przez nas działania są zgodne z założeniami programu promocji branży IT/ICT i będą realizowane na rynkach europejskim i amerykańskim (USA). - komentuje Michał Gembicki, członek zarządu spółki Klabater.

Głównym celem udziału w programie jest promocja marki spółki, usług wydawniczych oraz gier produkowanych przez Klabater SA. Wśród oczekiwanych rezultatów są m.in. rozwój i zwiększenie rozpoznawalności marki, wzrost przychodów z eksportu,  wzmocnienie potencjału spółki na rynkach zagranicznych, a także zwiększenie znaczenia wnioskodawcy w budowaniu polskiego
i międzynarodowego rynku gier wideo.

Chcemy aby  efektem projektu był wzrost zainteresowania polskimi produkcjami growymi wydawanymi przez Klabater oraz pozyskanie i zbudowanie relacji z kluczowymi partnerami z  USA i Europy. Chcemy również pozyskać nowe kontakty handlowe, dzięki którym zwiększymy skalę swoich działań eksportowych – dodaje Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater.

W lipcu br. Klabater poinformował o otrzymaniu ponad 80 tys. zł dotacji z Ministerstwa Kultury
i Dziedzictwa Narodowego, w ramach programu rozwoju sektorów kreatywnych. Środki zostały przeznaczone na stworzenie prototypu nieogłoszonej jeszcze publicznie gry pod roboczą nazwą „Cyrk” oraz na promocję spółki na tegorocznej edycji targów gier wideo Gamescom w Kolonii.

Spółka przygotowuje się także do debiutu na NewConnect oraz do wydania swojej pierwszej produkcji Crossroads Inn symulatora tawerny.

 

O spółce:

Klabater SA  to polski, niezależny wydawca gier wideo z siedzibą w Warszawie. Spółka dostarcza twórcom kompleksową obsługę, począwszy od finansowania, przez wsparcie procesu twórczego, aż po kampanię PR i marketingową. Głównym celem Klabatera SA jest wydawanie gier produkowanych w Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, oraz rozpowszechnianie ich na globalnym rynku.


Zespół FXMAG

Portal i jedyny w Polsce magazyn Inwestora Indywidualnego. FXMAG wspiera swoich czytelników, zapewniając dostęp do szerokiej bazy edukacyjnej i na bieżąco informując o najważniejszych wydarzeniach rynkowych i gospodarczych z zakresu rynku Forex, akcji, kryptowalut oraz inwestycji alternatywnych. 

Przejdź do artykułów autora
Zamknij

Koszyk