• Odbierz prezent
Kamikaze obsłuży Bourjois, kolejny brand z portfolio Coty
fot. freepik.com

Kamikaze rozpoczyna obsługę marki Bourjois. Jest to już piąty brand z portfolio firmy Coty, obsługiwany przez tę agencję.

Współpraca Kamikaze z marką Bourjois wystartowała w lutym, umowa została podpisana na czas nieokreślony, a jej zakres obejmie obsługę kanałów social media brandu Bourjois (Facebook i Instagram). Agencja odpowiada m.in. za wdrażanie planów komunikacji i kontakty z fanami w Facebooku oraz na Instagramie.

Tym samym Bourjois dołącza do dwóch innych marek z portfolio Coty, które obsługuje Kamikaze w zakresie social media: Sally Hansen, Max Factor. Kamikaze obsługuje także brand Miss Sporty w obszarze tworzenia kontentu na region Europy Środkowo-Wschodniej oraz Rimmel przy obsłudze i aktualizacji www. W ramach tej współpracy kilka miesięcy temu agencja współtworzyła strategię związaną z repozycjonowaniem marki Miss Sporty oraz prowadziła kampanię dla niej w kanałach digital i POS w całym regionie CEE. Współpracę z Coty agencja Kamikaze rozpoczęła w 2017 roku.

Kamikaze to działająca od 15 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. marki L'Oréal, Danone, Super-Pharm, Kaufland Polska, marki Coty, Yves Rocher, a także Orange Polska czy Shell.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk