• Odbierz prezent
Jak się powie A, to trzeba powiedzieć B, C, D itd. – nowa kampania dla firm w PKO Banku Polskim
fot. freepik.com
  • PKO Bank Polski rusza z kampanią skierowaną do firm pod hasłem „Jak się powie A, to trzeba powiedzieć B, C, D itd.”
  • Bank promuje nowoczesne narzędzia, które wspierają polskich przedsiębiorców w zakładaniu i prowadzeniu biznesu: założenie konta i rejestrację działalności jednym wnioskiem w aplikacji mobilnej, e-księgowość, fakturowanie online, wsparcie wideodoradcy.
  • Bank udostępnia bazę wiedzy na start na portalu Bankomania.pkobp.pl/firma/ .
  • Kampania rusza 25 października.

PKO Bank Polski uruchamia kampanię skierowaną do firm pod hasłem „Jak się powie A, to trzeba powiedzieć B, C, D itd.” Pod A kryją się potrzeby i pytania przedsiębiorców, na które odpowiedzią jest nowoczesna oferta banku: założenie konta i rejestracja działalności jednym wnioskiem w aplikacji mobilnej, e-księgowość, fakturowanie online, wsparcie wideodoradcy. Bank wspiera przedsiębiorców wiedzą zgromadzoną na portalu Bankomania.pkobp.pl/firma/. Kampania zaczyna się 25 października. Obejmie internet i telewizję.

- Każdego dnia ok. 1000 Polaków mówi „Idę na swoje!”. A my ułatwiamy początek i radzimy: otwórz firmę i konto firmowe jednym wnioskiem w aplikacji IKO. Na wiele potrzeb i pytań przedsiębiorców odpowiedzią jest nowoczesna, cyfrowa oferta PKO Banku Polskiego. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla firm, dlatego stale rozwijamy naszą ofertę i wprowadzamy nowe udogodnienia

– mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Formacji Bankowości Firm i Przedsiębiorstw. 

PKO Bank Polski jest liderem pod względem cyfrowych rozwiązań dla biznesu. Za pomocą jednego wniosku w aplikacji mobilnej lub serwisie iPKO można zarejestrować nową firmę w CEIDG i otworzyć konto firmowe, bez wizyty w urzędzie i oddziale banku. Nowe konto firmowe będzie bezpłatne przez pierwszych sześć miesięcy. Za pośrednictwem serwisu iPKO posiadacze kont firmowych mogą korzystać z wielu usług ułatwiających zarządzanie firmą. Są wśród nich e-księgowość, asystent firmowy kontrolujący płatności czy dostęp do kantoru internetowego iPKO dealer. Firmy mogą także korzystać całkowicie online z prostej i szybkiej usługi finansowania faktur. Mogą także umawiać się na spotkania z wideodoradcą i korzystać z asysty doradcy przy wypełnianiu wniosków w oddziale banku lub w siedzibie firmy.

- Przedsiębiorca, który ma pomysł na biznes, najlepiej zna się na swojej działalności. Natomiast zupełnie nowym wyzwaniem dla niego mogą być czynności i formalności związane z prowadzeniem firmy, księgowością, e-commerce, promocją w internecie itd. Jako bank dajemy przedsiębiorcom gotowe odpowiedzi, czy to w formie narzędzi czy wiedzy. To idea naszej kampanii

– mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej. 

PKO Bank Polski zasila przedsiębiorców wiedzą zgromadzoną na portalu Bankomania.pkobp.pl/firma/. Można na niej znaleźć poradniki, podcasty, infografiki, wideoszkolenie, które w prosty sposób wyjaśniają kwestie istotne dla początkujących przedsiębiorców. Wiele materiałów zostało przygotowanych z myślą o firmach, które chcą przenieść biznes do internetu i skutecznie sprzedawać swoje produkty online.

Kampania będzie trwała od 25 października do 21 listopada. Obejmie internet i telewizję. Ideę kreatywną opracowały agencje Artegence i Cheil.

Spoty są dostępne tutaj:

30 s https://youtu.be/i6WAsIjHEpU 

15 s https://youtu.be/TgdmNSnnlzU 

  


PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk