• Odbierz prezent
Internauci o korzystaniu z gazetek promocyjnych – wyniki badania „Zakupy 2020”

Jak wynika z badania „Zakupy 2020”, polscy internauci poszukując promocyjnych ofert najczęściej sięgają do gazetek wydawanych przez sklepy i supermarkety (64% wskazań wśród respondentów, którzy zadeklarowali zainteresowanie promocjami). Elektroniczna forma gazetek promocyjnych dostępnych na platformie zakupowej goodie pozwala wygodnie i bezpiecznie zaplanować zakupy nie wychodząc z domu. Przygotowywanie list zakupowych jest szczególnie istotne w sytuacji rozwijającej się epidemii, gdy dla ochrony naszego zdrowia i zdrowia innych chcemy do minimum ograniczyć czas spędzany w sklepach stacjonarnych. W marcu br. gazetki w goodie zostały otwarte blisko 800 000 razy (podwojenie liczby od października 2019 r.). Użytkownicy gazetek w goodie zaglądają do nich średnio 11 razy w ciągu miesiąca.

Zgodnie z wynikami badania „Zakupy 2020”, kolejnymi po gazetkach źródłami informacji dla poszukujących okazji cenowych internautów są strony internetowe wybranych marek/sklepów (59%), kupony rabatowe, które otrzymali przy okazji wcześniejszych zakupów (52%) lub programy lojalnościowe, z których korzystają (46%). 68% wszystkich respondentów badania stwierdziło, że zwykle przegląda darmowe gazetki i ulotki dostarczane do domu, a 53%, że zwykle zabiera darmowe gazetki ze sklepów, w których robi zakupy (badanie „Zakupy 2020” przeprowadzone na zlecenie Millennium Goodie przez PBS na reprezentatywnej próbie polskich internautów w styczniu br.).

Jak wynika z badania, osoby korzystające z aplikacji goodie oceniają jej przydatność bardzo wysoko pod względem niemal wszystkich funkcjonalności, przy czym dostęp do gazetek promocyjnych oceniany jest jako przydatny przez 86% użytkowników goodie. W goodie można wygodnie przeglądać aktualne gazetki blisko 50 sieci sklepów. Nowo udostępniona w goodie funkcja pozwala też zaznaczać produkty bezpośrednio w przeglądanych gazetkach, a wybrane przez użytkownika artykuły są dodawane do jego listy zakupów w goodie. – Elektroniczny dostęp do gazetek to obecnie znacznie więcej niż wygoda, to także bezpieczeństwo. Dzięki goodie gazetkę w elektronicznej formie można wygodnie przejrzeć w domu i zaznaczyć wybrane produkty, które automatycznie zostaną dodane do listy zakupów w goodie. Z taką listą szybko i sprawnie zrobimy zakupy w sklepie stacjonarnym lub w sklepie online, a przy tym będą one przemyślane, dobrze zaplanowane i korzystne cenowo – mówi Wojciech Grudzień, prezes Millennium Goodie. – Planowanie i bieżące śledzenie okazji zakupowych ma szczególne znaczenie w przypadku zakupów spożywczych, które regularnie powtarzamy. Kilka razy w miesiącu zaopatrujemy dom w większy zapas produktów, a planując zakupy z pomocą gazetek, po prostu więcej oszczędzamy – dodaje Wojciech Grudzień.

Aplikacja mobilna goodie i strona internetowa www.goodie.pl to wygodny doradca zakupowy, dający szybki dostęp do informacji o zniżkach, wyprzedażach i promocjach w sklepach stacjonarnych i internetowych. Z goodie cashback można zyskać zwrot części wydatków za zakupy w kilkuset sklepach online. Aplikacja pozwala założyć karty stałego klienta galerii handlowych i korzystać z najlepszych okazji cenowych. Z goodie oszczędzanie pieniędzy może stać się nieodłącznym elementem codziennych zakupów.

Regulamin platformy goodie jest dostępny na stronie www.goodie.pl/regulamin. Opis działania usługi goodie cashback można znaleźć pod adresem www.goodie.pl/cashback

 


Bank Millennium

Bank Millennium SA – bank komercyjny z siedzibą w Warszawie utworzony w 1989 roku jako Bank Inicjatyw Gospodarczych SA.

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk