• Odbierz prezent
Immersion Games powołało członków Rady Nadzorczej

Immersion Games, producent gier VR oraz PC, powołał sześcioosobową Radę Nadzorczą Spółki. Przez pięć lat nadzór nad działalnością firmy sprawować będą – Zofia Kłudka, Piotr Baczyński, Dawid Sukacz, Jędrzej Szcześniak, Chris Chin oraz Paul Jastrzębski. Członkowie Rady Immersion Games to specjaliści w obszarze gamedev i technologii. W swoim dotychczasowym doświadczeniu mają m.in. liczne współprace z dużymi firmami z obu sektorów. Immersion Games jeszcze w tym roku planuje debiut na rynku publicznym NewConnect.

- Dobór osób do Rady Nadzorczej Immersion Games nie jest przypadkowy. Każda z nich ma bogate doświadczenie w swoich obszarach pracy zawodowej, na co składają się takie dziedziny jak: finanse, technologia i gamedev. Jestem przekonany, że ich umiejętności i wiedza będą miały pozytywne przełożenie na działalność Immersion Games – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.

Członkowie nowo powołanej Rady Nadzorczej współpracowali z wiodącymi przedstawicielami biznesu.

Zofia Kłudka, project manager, wspiera rozwój startupów oraz ich założycieli, tworząc programy biznesowe i leadershipowe dla Google for Startups. Ponadto, pełni rolę ekspertki platformy Her Impact, która pomaga kobietom w rozwoju kariery.

Piotra Baczyński to założyciel i CEO spółki-matki Immersion Games – Immersion, jednej z pierwszych na świecie firm specjalizujących się w rozwiązaniach dla biznesu wykonanych w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR/AR). Wcześniej pełnił funkcję prezesa spółki Esencja, której jest współzałożycielem. Kilkukrotnie umieszczony w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, nominowany do nagrody Ambasadora Polskiej Innowacji 2020.

Dawid Sukacz, doktor nauk ekonomicznych i specjalista rachunkowości zarządczej oraz finansów, od 1994 roku jest aktywnym uczestnikiem polskiego rynku kapitałowego. Był związany m.in. z Biurem Maklerskim Certus, Bankiem Przemysłowo-Handlowym w Krakowie, prywatnym bankiem inwestycyjnym Wood&Company, Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym Commercial Union S.A. Obecnie pełni funkcję partnera zarządzającego w funduszu private equity 21 Concordia.

Jędrzej Szcześniak jest współtwórcą Daftcode, polskiego venture buildera. W ramach Grupy Daftcode przez ostatnie lata tworzył firmy z obecnie najpopularniejszych obszarów technologii, m.in. AI, machine learning, IoT, fintech, edtech. Pełni rolę doradczą w zakresie strategii budowania biznesu, marketingu oraz sprzedaży, m.in. dla firm Nethone, Straal, Skriware, Indoorway.

Chris Chin to doświadczony dyrektor ds. VR/AR. Dotychczas pełnił funkcję m.in. wiceprezesa i dyrektora generalnego Vive Studios, działu ds. treści HTC Vive, wiceprezesa i dyrektora generalnego w Zoodles, kierownika w wiodących firmach z branży gamedev, m.in. Electronic Arts i Tencent. Obecnie doradza i mentoruje start-upy VR/AR.

Paul Jastrzębski jest założycielem i dyrektorem generalnym Charactr Inc, startupu z Los Angeles i Warszawy. Wcześniej pracował m.in. w Oculus, gdzie był odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie relacji z deweloperami gier, aplikacji i filmów, które zostały wydane na Oculus Rift, Touch, and Go. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w NVIDIA.

Obecnie Immersion Games pracuje nad dwoma autorskimi grami w technologii Virtual Reality – Disc Ninja oraz nowym epizodem przygód w serii Extreme Escape. Premiera pierwszego projektu planowana jest latem br. na platformie Oculus Quest.

W Q4 2020 r. Immersion Games przeprowadziło prywatną emisję akcji. Spółka pozyskała od inwestorów prywatnych oraz instytucji finansowych 4,5 mln zł. Środki te przeznacza na realizację bieżących projektów oraz rozwój studia. Emisję wspierał Dom Maklerski Navigator.

Model biznesowy Immersion Games zakłada produkcję gier, które będą dostępne na Oculus Quest Store oraz pozostałych platformach VR, m.in. Steam, Oculus Store i Viveport.

Immersion Games chce dołączyć do grona firm notowanych na NewConnect do końca br.

***

O Immersion Games:

IMMERSION GAMES to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie - Immersion.

Warszawska grupa Immersion od 2014 opracowuje projekty i produkty w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości koncentrując się na rynku amerykańskim, współpracując z firmami i instytucjami takimi jak Facebook, HBO, Coca-Cola, rząd USA, Discovery i wielu innych. Wychodząc naprzeciw szybko rosnącego rynku gier VR, Immersion stworzyło spółkę Immersion Games, będącą obecnie w procesie wchodzenia na rynek publiczny (New Connect).


Gaming. Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe dotyczące spółek gamingowych znajdujących się zarówno na rynku regulowanym GPW oraz NewConnet jak i spółek jeszcze nie notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk