• Odbierz prezent
Httpool Polska rozpoczyna współpracę z agencją ŁubuDubu PR

Httpool Polska zostało nowym klientem ŁubuDubu PR. Agencja zajmie się przede wszystkim działaniami z zakresu media relations, mającymi na celu budowanie pozycji Httpool na polskim rynku. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Httpool to działający od 20 lat, największy na świecie globalny partner sprzedaży powierzchni reklamowej na czołowych platformach społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, LinkedIn, Tik Tok, Spotify, Snapchat, Brainly i Warner Music. Firma wchodzi w skład Aleph Holding, działającego na ponad 50 rynkach na całym świecie i zatrudniającego ponad 670 pracowników. Polski oddział Httpool działa od 2012 r., dotychczas nie korzystał z usług zewnętrznej agencji PR.

Httpool rozwija się na polskim rynku coraz dynamiczniej, uznaliśmy więc że nadszedł czas na współpracę z partnerem, który wesprze nas w budowaniu wizerunku marki, eksponowanie naszej ekspertyzy z zakresu komunikacji i reklamy na social mediach oraz w bieżącym kontakcie z mediami. Wybraliśmy ŁubuDubu PR biorąc pod uwagę przede wszystkim doświadczenie tej agencji w obsłudze klientów z rynku mediowo-reklamowego - mówi Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Httpool ma w swojej ofercie innowacyjne rozwiązania technologiczne, pozwalające reklamodawcom dotrzeć do klientów w najbardziej efektywny sposób. Siedziba główna firmy mieści się w Wielkiej Brytanii, jednak strategicznie i długofalowo celem firmy jest budowanie silnych zespołów lokalnych, współpracujących z reklamodawcami i firmami „w terenie”. Regionalne biura Httpool znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

W ostatnich miesiącach firma wspierała np. CD Projekt Red w premierze gry Cyberpunk 2077 min.: w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Meksyku, prowadząc kampanię mediową na Twitterze na kilkunastu rynkach.

Agencja ŁubuDubu PR istnieje od 2009 r. W ciągu 12 lat istnienia agencja pracowała dla ponad 100 firm i marek z niemal wszystkich kategorii rynkowych, natomiast specjalizuje się przede wszystkim w obsłudze klientów z rynku mediowo-marketingowego (w szczególności digital), klientów z obszaru nowych technologii, IT i przemysłu, a z drugiej strony - marketerów posiadających w portfolio brandy konsumenckie.

W portfolio agencji znalazły się do tej pory m.in. firmy z branży mediowo-reklamowej (np. Onet.pl, MediaCom Warszawa, Meetrics Polska, Grupa Altavia, Biuro Podróży Reklamy, Codemedia, Starcom, Deloitte Digital, Saatchi&Saatchi, Change Integrated, Red8 Group, GetHero, Verseo, Great Open House, Hypercrew, Novem, Brand Support, Shake Hands); technologicznej (DreamLab, SuperHost, DCS, Smart Media); medycznej (Polfa Warszawa, Medic Zone, Artplastica, MedTube); telekomunikacyjnej (Eurotel SA, iDream, Samsung); alkoholowej (VAN PUR, Łomża, Pilsweizer), odzieżowej (JJ Cole Collections, Belly Bandit, Fashiondays), czy przemysłowej i budowlanej (Fluke Corporation, Beha-Amprobe, Pacific Laser Systems, Igloo, Klus Design).

 


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk