Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,30-0,22%
USD / PLN3,98-0,28%
CHF / PLN4,42-0,27%
GBP / PLN5,03-0,16%
EUR / USD1,08+0,07%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,60+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 234,24+0,06%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Grupa Santander zaprasza do udziału w międzynarodowym konkursie wspierającym inkluzyjność w piłce nożnej - FootballCan 2041

Santander Bank Polska | 18:45 29 marzec 2021
Grupa Santander zaprasza do udziału w międzynarodowym konkursie wspierającym inkluzyjność w piłce nożnej - FootballCan 2041 | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Realizując cel konkursu, uczestnicy mogą korzystać z rozmaitych technologii, w tym: sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, blockchain»u, rozszerzonej lub wirtualnej rzeczywistości oraz internetu rzeczy. Trzy najlepsze inicjatywy zakwalifikują się do projektu pilotażowego realizowanego z udziałem Santander. W komisji konkursu zasiądą przedstawiciele UEFA, CONMEBOL oraz LaLiga, a ponadto znane osoby ze świata sportu, np. Ronaldo Nazário.

Grupa Santander i Global Sports Innovation Center wspierane przez Microsoft (GSIC) zapraszają do udziału w konkursie FootballCan 2041 – konkurs na innowacyjne rozwiązania mające na celu poprawę inkluzywności, różnorodności i zrównoważonego rozwoju w piłce nożnej. Inicjatywa wpisuje się w strategię Grupy Santander wywierania pozytywnego wpływu na społeczeństwo przez piłkę nożną.

Celem konkursu jest wyłonienie najbardziej interesujących rozwiązań technologicznych, które:

  • wypromują inicjatywy ukierunkowane na zwiększenie dostępności, inkluzywności i ekologiczności wydarzeń sportowych wśród kibiców piłki nożnej;
  • przyniosą nowe doświadczenia uczestnikom wydarzeń sportowych, mające pozytywny wpływ na społeczeństwo;
  • rozbudują funkcjonalność narzędzia Fieeld. Fieeld to urządzenie, które Santander stworzył w celu umożliwienia osobom niewidomym i niedowidzącym obserwowanie meczów piłki nożnej dzięki śledzeniu ruchu piłki po boisku za pomocą palców.

- Wielu z nas, niezależnie od tego, czy jesteśmy kibicami tego sportu, czy nie, wierzy w to, że futbol może być motorem napędowym pozytywnych zmian w naszym życiu. W Santander tego typu inicjatywy wpasowujące się w cele banku w zakresie poprawy różnorodności, inkluzywności i zrównoważonego rozwoju za pośrednictwem tego pięknego sportu prowadzimy pod egidą programu FootballCan - komentuje Juan Manuel Cendoya, wiceprzewodniczący Santander oraz szef ds. Komunikacji, marketingu korporacyjnego i badań w Grupie Santander.

- Chętnie współpracujemy z innowacyjnymi firmami i organizacjami, które przyczyniają się do rozwoju digitalizacji sportu. W ramach tej inicjatywy możemy wesprzeć Grupę Santander w realizacji kluczowych celów strategicznych banku, oferując trzem zwycięskim firmom członkostwo w GSIC oraz wszystkie korzyści jakie się z tym wiążą, w tym dostęp do naszej sieci kontaktów, ekspertów i ambasadorów oraz udział w działaniach wspierających realizację projektu pilotażowego z Santander - mówi Iris Córdoba, menedżer generalny GSIC.

Reklama

Sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, blockchain, rozszerzona lub wirtualna rzeczywistość oraz internet rzeczy to przykładowe technologie, jakie uczestnicy konkursu mogą wykorzystać w swoich propozycjach inicjatyw lub rozwiązań technologicznych poprawiających życie w trzech obszarach:

  • Inkluzywność: rozwiązania dla wrażliwych grup społecznych narażonych na wyłączenie społeczne, ekonomiczne lub kulturowe oraz inicjatywy edukacyjne powiązane z piłką nożną.
  • Różnorodność: rozwiązania promujące równe traktowanie w piłce nożnej.
  • Zrównoważony rozwój: rozwiązania wspierające odpowiedzialność profesjonalnej piłki nożnej w zakresie zmian klimatycznych oraz zrównoważone zarządzanie energią i źródłami energii.

Patronując temu konkursowi, Grupa Santander chce pozostawić trwały ślad w historii futbolu, stawiając jednocześnie kolejny krok na drodze ku realizacji strategii promowania innowacji i transformacji cyfrowej w futbolu za pośrednictwem inicjatyw korzystnych dla środowiska sportowego oraz społeczeństwa.

Konkurs dla start-upów

Po zamknięciu etapu zgłoszeń, 18 kwietnia, panel ekspertów z Santander, GSIC i Microsoft wybierze 30 najlepszych start-upów, które następnie przedstawią swoje projekty w trybie online. W kolejnym etapie, pod koniec kwietnia, wyłonionych zostanie 10 finalistów, którzy wezmą udział w wielkim finale konkursu w maju br. Jury składające się z przedstawicieli UEFA i LaLiga oraz znanych osobistości ze świata sportu, takich jak Ronaldo Nazário, wybierze trzy firmy, które zrealizują projekt pilotażowy we współpracy z Santander.

Na finalistów czekają nagrody:

  • 10 000 euro w gotówce. Projekt, który przyczyni się do poprawy narzędzia Fieeld otrzyma dodatkowe 5 000 EUR.
  • Roczne darmowe członkostwo w Global Sports Innovation Center wspieranym przez Microsoft.[1]
  • Ofertę mentoringu i projekt pilotażowy wart 12 000 EUR.[2]
  • Wsparcie w wykonaniu projektu pilotażowego.

Więcej informacji znaleźć można na stronie: https://footballcan2041.sport-gsic.com/

  1. * Firma, która jest już członkiem GSIC otrzyma 50% zniżki na abonament członkowski.

  2. Kwota nie obejmuje dodatkowych kosztów wykonania projektu pilotażowego.

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Santander Bank Polska

Santander Bank Polska

Jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, usługi maklerskie, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring. Naszym celem jest pomaganie ludziom w spełnianiu marzeń, realizacji planów i osiąganiu założonych celów, dlatego we wszystkim, co robimy kierujemy się naszymi podstawowymi wartościami.


Reklama

Czytaj dalej